Dziwne plastikowe coś koło zbiornika płynu hamulcowego swift 1.3 mk4
-
Witam, na wstępie napisze że kompletnie nie znam się na samochodach, ale mniej więcej wiem co do czego i gdzie jest, jednak jedna rzecz nie daje mi spokoju, dziwny tak jakby odwrócony kubek koło zbiornika płynu hamulcowego, widziałem już wiele modeli Swifta, wiele wyglądało pod maską praktycznie tak samo jak mój, prócz tego "kubka?" nie miały go w ogóle, możecie się śmiać ale ciekawość mnie zabija, nie chce tego dotykać nawet wiem tyle, ze jest mocno zamocowane jest,
poniżej kilka fotek tego
////////////////////
BTW, aby nie zakładać nowego tematu, może ma ktoś na zbyciu chłodnice do swifta mk4
moja jest w "kiepskim" stanie...///////////////////
-
jest to syrena do alarmu.
-
jest to syrena do
alarmu.a syrena to nie przypadkiem to małe okrągłe koło tego jakby radiatora na 3 fotce ?
-
a syrena to nie
przypadkiem to małe okrągłe koło tego jakby radiatora na 3 fotce ?Dawno tyle rzeźby nie widziałem.
Czarne to syrena alarmu tak jak kolega napisał.
To drugie to może jakaś samoróbka klaksonu ?
Wrzuć zdjęcie kierownicy to sprawdzimy czy wydaje to dźwiękW Krakowie mogę rzucić okiem, ale trzeba się do mnie do Płaszowa przytoczyć.
-
Dawno tyle rzeźby
nie widziałem.
Czarne to syrena
alarmu tak jak kolega napisał.
To drugie to może
jakaś samoróbka klaksonu ?
Wrzuć zdjęcie
kierownicy to sprawdzimy czy wydaje to dźwięk
W Krakowie mogę
rzucić okiem, ale trzeba się do mnie do Płaszowa przytoczyć.Klakson mam koło chłodnicy wiec to nie on, dzięki za wyjaśnienia,
sprawa dla mnie wyjaśniona, jeszcze raz dzięki wam,btw, o jaką rzeźbę ci chodzi ?
-
część odpowiadająca za auto alarm oraz wszystkie dźwięki z centralnego, mam taki sam, tylko że w innym miejscu, denerwował mnie głośny piskliwy dźwięk podczas operacji pilotem, wiec przeciąłem przewody
-