Swift GTI silnik


  • Użytkownik archiwalny

    Witam

    Kupiłem parę dni temu swifta gti 92r z przebiegiem 150tys. Silnik jest suchy, pracuje równo lecz nie ma takiego przyśpieszenia jak powinien, nie odpala za pierwszym zakręceniem dopiero po 2 3 zakręcaniach wałem odpala. Chciał bym się spytać co mogę przy nim porobić żeby jeszcze pojeździł, chcę wyregulować zawory możecie mi powiedzieć jaka ma być przerwa i krok po kroku opisać co i jak zrobić

    Wielkie dzięki


  • Użytkownik archiwalny

    w gti sie nie reguluje zaworow, mozesz sobie kompresje sprawdzić bedziesz mniej wiecej wiedział co jest grane.

    ciezko powiedziec czy silnik ma 150 tys jak licznik ma 5pozycji

    mój tez nie odpala odrazu po przekręceniu ale to chyba przez olej 10w60.


  • Użytkownik archiwalny

    pojedz na ustawienie zapłonu , sprawdz czy rorzad nie jest przestawiony , wymień filtry , swiece , kable + kopułkę i palec. To takie podstawy jeśli chodzi o silnik w GTi


  • Użytkownik archiwalny

    Witam
    Kupiłem parę dni
    temu swifta gti 92r z przebiegiem 150tys. Silnik jest suchy, pracuje równo lecz nie
    ma takiego przyśpieszenia jak powinien, nie odpala za pierwszym zakręceniem dopiero
    po 2 3 zakręcaniach wałem odpala. Chciał bym się spytać co mogę przy nim porobić
    żeby jeszcze pojeździł, chcę wyregulować zawory możecie mi powiedzieć jaka ma być
    przerwa i krok po kroku opisać co i jak zrobić
    Wielkie dzięki

    GTi tak ma, że troszkę dłużej trzeba krecic rozrusznikiem. Wymień palec i kopułkę, ewentualnie kable- może troszkę lepiej będzie odpalał i z tą mocą się polepszy
    A jak chcesz jeszcze nim pojeździc to sprawdz auto pod kątem zaawansowania korozji nadwozia/podwozia- dokladnie mocowania wahaczy, podłoge pod nogami pasażera i kierowcy, a najlepiej wyjmij całą wykładzine ze środka i będziesz wiedział na czym stoisz (jezdzisz)....


  • Użytkownik archiwalny

    Byłem już na kanale i mam od pasażera próg zjedzony, od kierowcy poprzedni właściciel wymienił i jest ładny. Lecz martwi mnie pas przedni na dole tam gdzie jest ucho i poducha silnika strasznie jest on zjedzony. Co z tym faktem zrobi ? Reszta podwozia i nadwozia jest elegancka.


  • Użytkownik archiwalny

    Możesz mi wytłumaczyć czemu się nie reguluję ? Kompresję będę sprawdzał w tyg.


  • Użytkownik archiwalny

    Możesz mi
    wytłumaczyć czemu się nie reguluję ? Kompresję będę sprawdzał w tyg.

    kolega wie co to jest hydro-popychacz ?


  • Użytkownik archiwalny

    jest tam takie badziewie które samo kasuje luz co najwyżej jak już hałasują zawory to się hydropopychacz czyści lub wymienia


  • Użytkownik archiwalny

    Byłem już na kanale
    i mam od pasażera próg zjedzony, od kierowcy poprzedni właściciel wymienił i jest
    ładny. Lecz martwi mnie pas przedni na dole tam gdzie jest ucho i poducha silnika
    strasznie jest on zjedzony. Co z tym faktem zrobi ? Reszta podwozia i nadwozia jest
    elegancka.

    pas można wyspawać lub wyciąć caly i wstawić nowy.

    jak można spytać , co za okaz nabyłeś?? z allegro?? pochwal sie i pokaż jakieś zdjęcie


  • Użytkownik archiwalny

    Służą do popychania zaworów. Mój silnik nie ma takiej mocy jak powinien może któryś zawór sie nie otwiera. Jak może być tego przyczyna ?


  • Użytkownik archiwalny

    napisales ze silnik pracuje cicho, jesli popychacze by byly ztyrane to bys slyszał coś takiego


  • Użytkownik archiwalny

    Kupiłem swifta do [BIP], szukałem dość długo i się udało.
    Jest postawiony na gwincie bilstein i ma rozpórkę OMP. Wiadomo auto nie jest nowe więc trzeba się trochę pobawić przy nim dlatego chciał bym żebyście mi pomogli odrestaurować go żebym mógł nim pojeździć i żeby te piękne auto jeździło jeszcze przez 10 lat po naszych dziurawych drogach. To co stwierdziłem do wymiany to 4 tarcze, klocki, przeguby, końcówki wahaczy, próg od pasażera, miska olejowa na uszczelce się poci, jak jestem na kanale i patrze na silnik od dołu to po prawej stronie od skrzyni biegów jest taka pokrywa i tam tez z uszczelki kapie olej wiesz co tam się znajduje i jak wygląda tego wymiana. Auto kupiłem od kolegi znajomego za 1500zl zdjęcia pokaże wieczorem.


  • Użytkownik archiwalny

    a jak są popychacze zatarte to też wydają taki dźwięk przy 2,5tys obr i wyższych >?


  • Użytkownik archiwalny

    Kupiłem swifta do
    [BIP], szukałem dość długo i się udało.
    Służą do popychania
    zaworów.

    pytanie raczej było jak możesz ustawiać luz zaworowy na hydro-popychaczach

    Mój silnik nie ma takiej mocy jak powinien może któryś zawór sie nie
    otwiera. Jak może być tego przyczyna ?

    przyczyn może być wiele, od zapchanych filtrów do nawet pękniętego tłoka ...

    Kupiłem swifta do [BIP], szukałem dość długo i się udało

    hamuj język, bo przyjdzie mod i będzie krótka kariera na forum, to taka mała rada na przyszłość.


  • Użytkownik archiwalny

    jeżeli kupiłeś za 1500 zł "to wiedz że coś się dzieje". kolega musiał sobie zdawać sprawę, że autko jest padłem.

    ściągnij obudowę rozrządu i sprawdź najpierw czy koło pasowe na wale korbowym nie ma luzu oraz czy rozrząd jest ustawiony na znakach. to przede wszystkim na 1 miejscu zrób.


  • Użytkownik archiwalny

    Przepraszam za język.

    Tu jest link do pracy silnika proszę ocenić.

    http://www.youtube.com/watch?v=7cF3juirSK4


  • Użytkownik archiwalny

    Tu jest zarejestrowana praca silnika ocen jego prace

    http://www.youtube.com/watch?v=7cF3juirSK4


  • Użytkownik archiwalny

    Tu jest
    zarejestrowana praca silnika ocen jego prace
    http://www.youtube.com/watch?v=7cF3juirSK4

    1. Wybłyskaj kody błędów - opis znajdziesz tu na forum w dziale FAQ
    2. Sprawdź rozrząd i klin na wale
    3. Sprawdź kompresję na każdym cylindrze

    Bez tego to jakieś gdybanie i nic się nie dowiesz.


  • Użytkownik archiwalny

    Tu jest
    zarejestrowana praca silnika ocen jego prace
    http://www.youtube.com/watch?v=7cF3juirSK4

    na moje ucho żadnych niepokojących dzwięlków nie slychać, oprócz poluźnionej oslony kolektora lub kata


  • Użytkownik archiwalny

    ja tez nic nie słyszę nadzwyczajnego moj bardzo podobnie pracuje,
    to jak przybliżasz aparat do kolektora to dźwięk pracujących wtrysków.


Log in to reply