MK IV stopniowanie nawiewu


  • Użytkownik archiwalny

    Witam !

    Zauważyłem iż przestał mi działać pierwszy stopień regulacji nawiewu.
    Pozostałe stopnie działają bez problemu.
    Pojęcia nawet nie mam gdzie zacząć szukać problemu.
    Czy spotkał się ktoś z podobną rzeczą ?

    Pozdrawiam


  • Użytkownik archiwalny

    padł Ci ręzystor który zamocowany jest w dmuchawie lub sam przełącznik w konsoli.

    Chociaż jak rezystor się psuje to nie działją wszystkie biegi poza czwartym maxymalnym



  • Dwójka też nie jest strasznie głośna, więc się nie przejmuj a na jesienno-zimowe parowanie szyb będzie jak znalazł


  • Użytkownik archiwalny

    Chociaż jak
    rezystor się psuje to nie działją wszystkie biegi poza czwartym maxymalnym

    Niekoniecznie, bo miałem przypadek niedziałającej dmuchawy jedynie na pierwszym biegu.
    Winnym okazał się być właśnie rezystor.

    Co prawda było to w Tico ale zasada działania w obu autach jest taka sama.


  • Użytkownik archiwalny

    Dziękuję Wam bardzo za opinie koledzy.

    Pozdrawiam !!!



  • Dwójka też nie jest
    strasznie głośna, więc się nie przejmuj a na jesienno-zimowe parowanie szyb będzie
    jak znalazł

    A jedynke to słychać jakoś w ogóle bo u mnie cisza jest na niej, może i mi nie działa

    Aczkolwiek przy takim parowaniu to i tak pewnie żadnego zastosowania nie ma...



  • A jedynke to
    słychać jakoś w ogóle bo u mnie cisza jest na niej, może i mi nie działa
    Aczkolwiek przy
    takim parowaniu to i tak pewnie żadnego zastosowania nie ma...

    Włącz sobie na postoju nawiew na szybę i włączaj/wyłączaj nawiew z 0 na 1 to poczujesz czy działa


  • Użytkownik archiwalny

    Witam, chciałem się podpiąć pod temat, w moim świstaku (MK3) ma miejsce taka sytuacja, że nawiew działa tylko na dwóch najwyższych biegach. Czy to również bardzo prawdopodobne, że to rezystor?

    Znalazłem na szybko na allegro tą część i teraz mam prośbę o opinię czy wygląda na sprawną i jak trudna jest jej wymiana?


  • Użytkownik archiwalny

    wygląda na sprawną , widać ja na przodzie dmuchawy, skręcana na jednego wkręta i podpięta do niej jest 4 pinowa kostka. Wszystko da rade wymienić bez rokręcania całej dmuchawy


  • Użytkownik archiwalny

    Ale to ogólnie będzie kwestia podchodzenia od strony deski rozdzielczej czy pod maską? Mogę prosić o trochę dokładniejszą podpowiedź... Dzięki wielkie za szybką odpowiedź!



  • Ale to ogólnie
    będzie kwestia podchodzenia od strony deski rozdzielczej czy pod maską? Mogę prosić
    o trochę dokładniejszą podpowiedź... Dzięki wielkie za szybką odpowiedź!

    Dmuchawa jest w środku auta. Jak wsadzisz głowę w pod schowek przed pasażerem to ukaże Ci się w całej okazałości


Log in to reply