Check engine
-
A jaką masz instalację? Tzn której generacji? Bo silnik to podejrzewam 1.0? Kiedyś pytałem znajomego gazownika w Krakowie o zagazowanie litrówki, to powiedział że do tych silników on nie zakłada innych instalacji niż sekwencyjnych, bo na innych instalacjach są problemy.
I tak np kolega ma założoną BRC,ale nie sekwencję. Wszystko śmiga, ale są drobne "efekty uboczne" tj: chceck pali się cały czas, nie gaśnie ani na chwilę (gazownik tłumaczył że to wina sondy - nie znam się więc dokładniej nie podpowiem, ale jest jakiś problem właśnie w tych silnikach na LPG związany z sondą)a drugi problem - przy ruszaniu, przyspieszaniu jest taki "przeskok" - wciskasz gaz, auto ciągnie, przy 2000 obrotów jest przerwa, coś go dławi na ok sekundę po czym już normalnie wchodzi na obroty i można go normalnie kręcić dalej. Trochę nim jeździłem, nie jest to specjalnie uciążliwe, da się przyzwyczaić.
Jak jest u Ciebie to nie wiem, wiem tyle że nie jest proste dobrać inst. do 1.0.Nie pomogłem, ale pytałeś też o doświadczenia z LPG w swiftach
-
tak. jest taka przerwa, zgadzam się, ale tylko przy dobrze rozgrzanym silniku.
nie wiem czym to jest zwiazane i nikt nie wiedziałale u mnie nie ma check engine
-
Właśnie w tym rzecz, instalacja to II-ga generacja z tym że, dokładają tam jakąś elektronikę która poprawia lub jak kto woli oszukuję komputer wtrysku (chodzi o odczyty sondy lambda). Bardziej mnie interesuje czy obroty silnika mogą być/ są uzależnione od kontrolki check engine ?. Co do samej instalacji to mówili że będzie ok, bo to nie pierwszy swifciak 1.0 i mają doświadczenie. Dlatego kwota założenia trochę wyższa bo dojdzie dodatkowa elektronika. Ogólnie na temat instalacji się nie wypowiadam bo za krótko. To co mnie interesuję to kwestia powiązań kontrolki, sondy i obrotów oraz jeszcze jedna: Czy jeśli check engine wyskoczył i zgasł to czy zapis błędu pozostaje w komputerze?.
-
z tego co pamiętam, to tak. zapis w pamięci powinien pozostać
-