Stukające prowadnice zacisku
-
Witam,
zdiagnozowano stukające zaciski. Tłuką się dziady na nierównościach i podczas gwałtowniejszego przyspieszania. W IC nie ma prowadnic do mojego modelu (1.3 68KM 1998), w ASO dowiedziałem się, że jedna jest wymienna (130zł), natomiast druga jest niewymienna. Co zatem pozostaje mi począć z tym fantem? Wydaje mi się, że ciężko będzie dostać używany zacisk w dobrym stanie, a kupno w ASO odpada (1,5 tys.). Czy istnieje jakiś sposób na regeneracje tych prowadnic?Dzięki za pomoc
-
Witam,
zdiagnozowano
stukające zaciski. Tłuką się dziady na nierównościach i podczas gwałtowniejszego
przyspieszania. W IC nie ma prowadnic do mojego modelu (1.3 68KM 1998), w ASO
dowiedziałem się, że jedna jest wymienna (130zł), natomiast druga jest niewymienna.
Co zatem pozostaje mi począć z tym fantem? Wydaje mi się, że ciężko będzie dostać
używany zacisk w dobrym stanie, a kupno w ASO odpada (1,5 tys.). Czy istnieje jakiś
sposób na regeneracje tych prowadnic?
Dzięki za pomocWitam.
Mam to samo w GTI. Kupiłem w IC nowe prowadnice (Quick Brake) z myślą o przodzie, ale badziewie nie pasuje. Pasują do tyłu, ale wcale nie mają mniejszych luzów. Także mocno dziwna sprawa... -
ja w pugu jak mi zacisku lataly okazalo sie ze sprezynki sie wyrobily moze w swistaku to tez wystarczy
-
Jak to tylko jedna wymienna. Dwie prowadnice są wymienne. Sprawa może też być tego typu, że kupisz prowadnice i dalej będzie luz ponieważ mogą się wyrobić gniazda w jarzmie hamulcowym. Przerabiałem temat w Tico, a teraz się powoli zaczyna robić chyba w Suzi, niestety.
-
Otóż w moim przypadku jedna jest wymienna, druga jest zintegrowana z elementem zacisku i jest niewymienna, nawet z tymże elementem. W IC są dwa rodzaje prowadnic, ale niestety nie do mojego modelu. Mam wydrukowany schemat mojego zacisku, wrzucę przy najbliższej okazji.