CHECK ENGINE
-
Nie piszcie, żebym wpierw poszukał za pomocą funki 'szukaj', bo to jest jak mission impossible. Zresztą sami spróbujcie ile tych opcji jest.
Co do tematu, chciałbym tylko waszą odpowiedzią sprawdzić czy słusznie myślę. Dzisiaj pojawił się problem tzn. migający check engine. W jedną stronę było ok, na postoju zobaczyłem, że kabelki od anteny i głośnika zwisają sobie luźno więc je wcisnąłem przypadkiem pociągając jeden kabel tak, że aż coś za radiem pykło... I wracając zobaczyłem tą migającą ikonkę (miga w tempie 2 razy - przerwa - 3 razy i od nowa 2 razy - przerwa 3 razy itd).(miałem do przejechania z 300m, więc dojechałem sobie spokojnie), teraz jak przekręcam kluczyk to też miga.
Doczytałem, że może to mieć związek z kablami, które powinny być przykręcone do masy ( czy coś takiego), czyli powinienem sprawdzić czy czegoś za radiem nie spierdzieliłem?
Dodam, że autko normalnie jeździ, żadnej zmiany nie było w pracy silnika, obrotów etc. -
Zczytaj błędy z kompa -> policz mignięcia. Będzie sekwencja, przerwa i znowu sekwencja. W potrójnej pętli i potem ewentualnie kolejny błąd. Napisz, jak odczytasz
-
Poszło PW
-
Wychodzi sekwencja : dwa mignięcia krótka przerwa trzy mignięcia długa przerwa dwa mignięcia krótka przerwa trzy mignięcia długa przerwa itd. Cały czas tak idzie
-
Jaki silnik masz?
-
1.3
-
Wychodzi sekwencja
: dwa mignięcia krótka przerwa trzy mignięcia długa przerwa dwa mignięcia krótka
przerwa trzy mignięcia długa przerwa itd. Cały czas tak idzieCzyli kod #23
23 - Mainfold air temperature sensor. Czujnik temperatury powietrza. (B). Pod obudową filtra powietrza...
-
Pkt 1
Dzięki już za to, do czego doszliśmyPkt 2
Akurat pod kod #23 nie wyświetla mi się obrazek.. Każdy tak ma czy tylko u mnie?
Teraz mam zdjąć obudowę i wymienić czujnik czy jak ten błąd mogę usunać? -
Błąd usuniesz odpinając klemę od Aku na kilkanaście sekund. Jeśli się pojawi raz jeszcze, trzeba zadziałać.
-
Jest git, temat do skasowania żeby miejsca nie zajmował.