Listwa wtryskowa swift gti mk1 do mk3
-
Witam. Mam zamiar kupić listwę wtryskową od swifta gti mk1 i chcę włożyć ją do MK3 i mam odnośnie tego kilka pytań.
1. Czy w ogóle warto coś takiego robić? Jeśli tak to:- Czy trzeba coś przerabiać żeby działała w MK3?
- Czy będzie dość paliwa na wyższych obrotach z przepustnicą od nissana 60mm?
Jeśli to nie jest dobry pomysł to co radzicie zrobić pod ta przepustnicę żeby nie brakowało paliwa.
Pozdrawiam
-
tak generalnie to temat był już poruszany na forum, także wiesz co ......
Jeśli to nie jest
dobry pomysł to co radzicie zrobić pod ta przepustnicę żeby nie brakowało paliwa.
Pozdrawiama brakuje Tobie paliwa na tej przepustnicy ?
skad wysnułeś taki wniosek ? -
wiem że było ale nie mogę teraz znaleźć.
To warto kupować tą listwę czy nie?
Ja jeszcze jej nie mam ale nie długo. No i wszystkim podobno brakuje na wyższych obrotach...
Jak się mylę to poprawcie mnie:) -
co do przerobek to trzeba dluzsze przewody poprowadzic i tyle, sama listwa jest P&P co do wydajnosci rzekomo ma lepszy przeplyw i wyzsze cisnienie robocze
-
Dzięki za odpowiedź. Dobrze wiedzieć, że nie będzie z tym problemu:)
-
a mi się coś wydaje że był tam jakiś mały problem do ogarnięcia ale już nie pamiętam jaki ja mam w swoim SS taką listwę
-
a mi się coś wydaje
że był tam jakiś mały problem do ogarnięcia ale już nie pamiętam jaki ja mam w swoim
SS taką listwęto jak możesz to sobie przypomnij bo właśnie zamówiłem, mając nadzieję, że nie będzie dużo roboty...
-
no muszę tam zerknąć do swojego ale to nie było dużo coś tam nie pasowało
-
podporka od strony przepustnicy?
-
a mi się coś wydaje
że był tam jakiś mały problem do ogarnięcia ale już nie pamiętam jaki ja mam w swoim
SS taką listwęKolega Wesyl to chciał zakładać ale jakieś problemy miał - nie pamiętał na czym się to skończyło - napisz do niego albo tu może zajrzy
-
Pytanie podstawowe - czy przy zmianie przepustnicy i wałków naprawdę potrzebna jest wymiana listwy wtryskowej?? Ta z mk3 nie da rady ??
-
Pytanie podstawowe
- czy przy zmianie przepustnicy i wałków naprawdę potrzebna jest wymiana listwy
wtryskowej?? Ta z mk3 nie da rady ??
Mi cos nie bakalo jakby regulator nie trzymal wogole odpowiedniego cisnienia, moze to wina regulacji TPS. Duzo czasu poswiecilem aby na listwie mk1 wyregulowac tps, ma listwie mk3, bez zadnych problemow poszlo praktycznie odrazu(regulowalem tps bo odrazu dolot caly zmienialem, lecz moze to moja wina ze nie udalo mi sie na tej listwie sensownie auto odpalic).
Aby sie przekonac czy jest potrzebna ta listwa trzeba by pojechac na kompa badz wpiac sie najlepiej na stale z MS(choc to roboty naprawde duzo jest). Porobic kompeltne pomiary pracy silnika i zobaczyc czy "sprawnosc" paliwowa jest odpowiednia. Jak za malo to trzeba by wstawic regulator, zobaczyc czy jest ok, jak nie to wtryski itp.Odnosnie porownania listw z mk1 i mk3, nie znalazlem zadnych sensownych informacji odnosnie cisnienia na listwach, plus listwy z mk1 jest taki ze regulator jest przykrecany wiec latwo mozna podmienic go na regulator, ktory pozwoli uzyskac nam wieksze cisnienie.
jak cos to mam listwe z mk1.
- czy przy zmianie przepustnicy i wałków naprawdę potrzebna jest wymiana listwy
-
Pytanie podstawowe
- czy przy zmianie przepustnicy i wałków naprawdę potrzebna jest wymiana listwy
wtryskowej??
Nie.
Ta z mk3 nie da rady ??
Da radę. Gdzieś tak do 150KM.
- czy przy zmianie przepustnicy i wałków naprawdę potrzebna jest wymiana listwy
-
To źle zrobiłem, że zamówiłem listwe od mk1 ?
-
To źle zrobiłem, że
zamówiłem listwe od mk1 ?Jak chcesz żeby paliwa nie brakowało ani nie było go za dużo to pozostaje tylko sonda szerokopasmowa i strojenie (najlepiej na jakiejś śwince). Bez tego jakieś zwiększanie ciśnienia jest bezsensu - np. poprawisz górę a na dole Ci będzie zalewać
-
Nie.
Da radę. Gdzieś tak
do 150KM.A Ty teraz jaką masz listwę w końcu i ile mocy ??
-
A Ty teraz jaką
masz listwę w końcu i ile mocy ??Seryjną. Nie wiem, nadal go nie hamowałem.