Zegarek S Swift


  • Użytkownik archiwalny

    Witam, mam pytanie odnośnie zegarka, chcialbym wymienic go na inny bo w obecnym polowa wyswietlacza sie cos krzaczy. I pytanie takie, jak go wymontowac? wyjalem radio i myslalem ze zegarek wyjdzie ale nie chce. Czy trzyma go ta ramka? Czy jest gdzies przykrecony glebiej? Widzialem 4 srubki ale nie bylo jak wsadzic srubokreta i nie jestem pewnien.


  • Użytkownik archiwalny

    wkladasz klucz od stacyjki pomiedzy ramke zegarka a boczek plastikowy i podważasz. latwiejszej rzeczy w tym aucie nie mozna juz zrobic. pozatym w FAQ to jest chyba, więc nienaczytałeś się o problemie


  • Użytkownik archiwalny

    wkladasz klucz od
    stacyjki pomiedzy ramke zegarka a boczek plastikowy i podważasz. latwiejszej rzeczy
    w tym aucie nie mozna juz zrobic. pozatym w FAQ to jest chyba, więc nienaczytałeś
    się o problemie

    I przy okazji łamiesz klucz i zakładasz kolejny temat na forum
    Lepiej załatwić haki do tapicerki (są na alledrogo, np. Yato). Nie uszkadzają plastików tapicerki przy demontażu tak jak metal


  • Użytkownik archiwalny

    przepraszam, masz racje. nie zauwazylem tematu w fq. . pozdrawiam


  • Użytkownik archiwalny

    Nieprawda, zegarek nie wychodzi po podważeniu. Ramka trzyma go na trzech śrubach (z tego co pamiętam). Dwie są poniżej zegarka (trzeba odchylić ramkę, która otacza cały panel, łącznie z nawiewami) i trzecia jest "w głębi". Wtedy wychodzi jak złoto.


  • Użytkownik archiwalny

    Dokladnie, wlasnie to zauważyłem. Zdjąłem ccala ramke nawiewu, (przykrecona byla na 3 srubki) I wlasnie ujrzalem 2 kolejne ktore trzymaja caly zegarek. Odkrecilem je i nadal cos trzyma i wlasnie tej trzeciej w glebi nie moge zlokalizowac. Bo pelno kabli. Ktos wie gdzie ona dokladnie?


  • Użytkownik archiwalny

    co wy gadacie, ja zegarek bez zadnych srubek wyciagam. chyba ze gadacie o całym mocowaniu razem z tym tyłem. ale zeby wyswietlac zmienic czy żarówke to srubki zbedne... hm


  • Użytkownik archiwalny

    Sprecyzujmy. Pod pojęciem zegarek rozumiem cały zegarek z obudową i stelażem. Jak chcemy np wyciągnąć żarówkę, to podważamy tylko delikatnie obudowę i wychodzi nam moduł zegarka, a reszta zostaje. Zależy co kolega chce zrobić, jak chce cały zegarek wydrzeć (tak ja to zrozumiałem) to wykręcamy śrubki:

    Jak tylko sam moduł (w sensie bebechy), to podważamy ramkę zegarka.


  • Użytkownik archiwalny

    Tak dokladnie. Jak probowalem go wyszarpac to wyszedl sam "mechanizm" Ale chcialem wyjac caly razem ze stelazem. Znalazlem ta 3, w samym koncu od spodu byla wlasnie przykrecona i wtedy wszystko gladko wyszlo.
    Dzisiaj rano wpadl mi do glowy pomysl, w garazu lezalo stare radio cb z poprzedniego samochodu i pomyslalem ze zamiast tego badziewnego zegarka ktorego ledwo widac mozna cb wsadzic. Spasowalo wszystko na scisk w tej ramce, lecz chyba za blisko komory silnika byl albo cos, nie mam pojecia nawet. ale po odpaleniu jakies zaklocenia i trzaski byly. Na zgaszonym niby ok, ale kto uzywa radia na postoju
    Wymontowalem i odnioslem do garazu bo nie mialem pomyslu na inne miejsce w tak ciasnym wnetrzu i Koniec dzisiejszego poranka;)


  • Użytkownik archiwalny

    mi do glowy pomysl, w garazu lezalo stare radio cb z poprzedniego samochodu i
    pomyslalem ze zamiast tego badziewnego zegarka ktorego ledwo widac mozna cb wsadzic.
    Spasowalo wszystko na scisk w tej ramce, lecz chyba za blisko komory silnika byl
    albo cos, nie mam pojecia nawet. ale po odpaleniu jakies zaklocenia i trzaski byly.
    Na zgaszonym niby ok, ale kto uzywa radia na postoju

    Ten typ tak ma i uwierz mi, że bliskość komory silnika nie ma tu żadnego znaczenia.


  • Użytkownik archiwalny

    ja tam z cb w swistaku problemow nie mam a mam wikowego presidenta

    ot szczescie gupiego

    ktos na forum zamiast badziewia zegarkowego swiftowego wstawil od opla z termometrem


  • Użytkownik archiwalny

    ktos na forum
    zamiast badziewia zegarkowego swiftowego wstawil od opla z termometrem

    Dajmos, a zwie się to TID


  • Użytkownik archiwalny

    Co do CB, to ja mam Alana 109 pod uchwytem na kubki (właściwie to za niego). Zakłóceń brak.


  • Użytkownik archiwalny

    ja tam z cb w
    swistaku problemow nie mam a mam wikowego presidenta
    ot szczescie
    gupiego
    ktos na forum
    zamiast badziewia zegarkowego swiftowego wstawil od opla z termometrem

    Tez chcialem wrzucic presidenta To ostatecznie popytam sie kumpli moze komus taki zegarek zostal i zhandluje za browara . A zeby wyrzucic ta podstawke na kubki nie pomyslalem, musze sie rozejrzec jak przymocowana jest. Presidenta pod radio zamiast zegarka na sile wbilem bo troche duze jest;/
    Jesli u Ciebie dobrze dziala to moze czas zajrzec do alternatora, gdzies czytalem ze moze byc kwestia szcotek itp.


  • Użytkownik archiwalny

    na wcisk, pociągniesz mocniej i wyjdzie. Ja dodatkowo musiałem trochę podciąć konsolę środkową ze względu na moduł poduszki.



  • na wcisk,
    pociągniesz mocniej i wyjdzie. Ja dodatkowo musiałem trochę podciąć konsolę środkową
    ze względu na moduł poduszki.

    A co tam masz między radioodtwarzaczem a cb?

    Tam gdzie ty masz alana ja mam unidena tylko trochę głębiej osadzone A z tym cb to próbowałem zamontować je w różnych miejscach np. pionowo na boku konsoli, w miejscu na zegarek (mam gl, wiec nawet zegarka nie miałem), pionowo pomiędzy fotelami...

    Ale tu na dole konsoli jak u Ciebie najlepsze miejsce. W miejscu zegarka nawet mniejsze zakłócenia od pompy paliwowej miałem, ale cb reagowało na włączenie nawiewu


  • Użytkownik archiwalny

    A co tam masz
    między radioodtwarzaczem a cb?
    Tam gdzie ty masz
    alana ja mam unidena tylko trochę głębiej osadzone A z tym cb to próbowałem
    zamontować je w różnych miejscach np. pionowo na boku konsoli, w miejscu na zegarek
    (mam gl, wiec nawet zegarka nie miałem), pionowo pomiędzy fotelami...
    Ale tu na dole
    konsoli jak u Ciebie najlepsze miejsce. W miejscu zegarka nawet mniejsze zakłócenia
    od pompy paliwowej miałem, ale cb reagowało na włączenie nawiewu

    TEz sie zastanawiam co to za urzadzenie miedzy radiem a cb?
    Dokladnie tak samo kombinowalem zeby chociaz w inne miejsce upchnac, ale nie ma gdzie. Miejsca malo. A zeby wczoraj wsadzic to cb pod radio musialem wyjac ramke od radia zeby uzyskac troche miejsca i teraz luzne jest, przy kazdym ruszaniu wyskakuje z dziury:D
    Chyba najlepszy pomysl z mocowaniem na dole konsoli tylko powiedz mi gdzie trzymasz telefon, klucze, fajki itp.?


  • Użytkownik archiwalny

    Adamo, jak nie masz poduszek, to można radio głebiej upchnąć, ja niestety mam za konsolą sterownik i nie wcisne go głębiej

    To pod radiem to equalizer ze wzmacniaczem, ale to akurat nieważne.

    Co do zakłóceń- alternator zawsze można "wytłumić" kondensatorem, z pompą nie miałem problemu, ze względu, że nie mam oryginalnej, jedyne co trochę słychać to wycieraczki.


  • Użytkownik archiwalny

    Tez chcialem
    wrzucic presidenta To ostatecznie popytam sie kumpli moze komus taki zegarek
    zostal i zhandluje za browara . A zeby wyrzucic ta podstawke na kubki nie
    pomyslalem, musze sie rozejrzec jak przymocowana jest. Presidenta pod radio zamiast
    zegarka na sile wbilem bo troche duze jest;/
    Jesli u Ciebie
    dobrze dziala to moze czas zajrzec do alternatora, gdzies czytalem ze moze byc
    kwestia szcotek itp.

    altek dziala ladniutko we wrzesniu szczotki wymienialem
    moje cb jest za toporne na zaklucenia chyba

    ale na wiosne przesiadam sie na unidena a president idzie na czesci



  • Adamo, jak nie masz
    poduszek, to można radio głebiej upchnąć, ja niestety mam za konsolą sterownik i nie
    wcisne go głębiej
    To pod radiem to
    equalizer ze wzmacniaczem, ale to akurat nieważne.
    Co do zakłóceń-
    alternator zawsze można "wytłumić" kondensatorem, z pompą nie miałem problemu, ze
    względu, że nie mam oryginalnej, jedyne co trochę słychać to wycieraczki.

    No ja poduch nie mam i cb weszło faktycznie głębiej.

    Jakiej firmy masz pompę paliwa/z jakiego samochodu? Bo moja oryginalna chyba ma wyrobione kumutatory i iskrzą, bo tak wyje w cb aż strach


Log in to reply