Urwany wlot do zaworka PCV
-
no akurat ja mam
LPG... mam wrażenie, że gdy już sie za bardzo nagrzeje autko, to za cieple powietrze
mi zaciąga i czuć muła... musze sobie zrobić Oil Catch Tankapółlitrowa butelka po coli i jedziesz Choćby po to żeby sprawdzić Twoją teorię
-
raczej myślałem o: półlitrowa puszka aluminiowa po piwku ale musze gdzieś dorwać wężyk odporny na wysoką temp
-
raczej myślałem o:
półlitrowa puszka aluminiowa po piwku ale musze gdzieś dorwać wężyk odporny na
wysoką tempAlbo aluminiowej butelce 0,7l po czymś mocniejszym
-
a czy takie rurki (zwykłe?) nie psują się ? nie dzieje sie z nimi nic złego u Ciebie ?
-
a czy takie rurki
(zwykłe?) nie psują się ? nie dzieje sie z nimi nic złego u Ciebie ?takie rurki mają słabą odporność na temperaturę, i pod wpływem ciepła mogą np przepuszczać na łączeniach ewentualny wyrzygany olej z odmy, a na pewno z żółkną
-
o to mi właśnie chodziło musze skoczyć do jakiegoś sklepu i kupić odporny na wysoką temperaturę wąż. w ogrodniczym ?
-
A nie przeszkadza Wam, że z odmy na LPG wali czymś w rodzaju końskiego łajna?
-
dlatego tez mam ochote na tego OCT. mam dosc żółtej mazi w obudowie filtra
-
a czy takie rurki
(zwykłe?) nie psują się ? nie dzieje sie z nimi nic złego u Ciebie ?Tam wysokiej temp. raczej nie ma i jak na razie się trzymają ale faktycznie lepiej wziąć grubsze (będę też zmieniał). Te się łatwo zaginają i łatwiej też zamarzają w zimę.
-
podepne sie pod temat,dlaczego trzy wejscia,jedno z zaworka,drugie odpowietrzenie,atrzecie z filtra powietrza? laik jestem
-
podepne sie pod
temat,dlaczego trzy wejscia,jedno z zaworka,drugie odpowietrzenie,atrzecie z filtra
powietrza? laik jestemprzewód idący z odmy do filtra powietrza ma jeszcze taką cienką odnogę, która idzie do zaworka PCV