Problem z wymianą sprzęgła SS 1.0 94r.


  • Użytkownik archiwalny

    Witam podjąłem się wymienienia zużytego sprzęgła w moim suzuki. Po zdjęciu skrzyni biegów i wykręceniu starego sprzęgła. Mam problem, gdyż gdy przykręcam nowy docisk sprzęgła blaszki docisku prostują się na równo. Po założeniu skrzyni i skręceniu wszystkich elementów sprzęgło nie działa prawidłowo, po uruchomieniu silnika nie można załączyć żadnego biegu. Czym to może być spowodowane? I czy te blaszki przy przykręcaniu powinny się wyprostować do tego stopnia? Zależy mi na czasie gdyż urlop mi się kończy:( Nowe sprzęgło to nipparts J2008011. Pozdrawiam góry dzięki za każdą pomoc.


  • Użytkownik archiwalny

    Wszystko jest jak należy. Sprężyna talerzowa docisku musi się wygiąć żeby zmagazynować energię potrzebną do zaciśnięcia tarczy sprzęgłowej pomiędzy powierzchnią koła zamachowego a tarczą docisku.
    Kwestia wyregulowania linką. Ile pedał ma jałowego skoku? Łożysko wyciskowe ruszałeś?


  • Użytkownik archiwalny

    Łożysko wyciskowe zostało wymienione na nowe. Zakupiłem cały zestaw. Regulowałem linką w obie strony. Nie było żadnego efekty. Sprzęgło jest cały czas strasznie napięte. w jaki sposób to wyregulować.


  • Użytkownik archiwalny

    co to znaczy nie dziala prawidlowo ? wyjasnij co sie dzieje z tym sprzeglem. ciezko jest zrobic to zle.


  • Użytkownik archiwalny

    Wytłumaczę wszystko po kolei. Luzu jałowego jest mniej więcej 2cm. Gdy uruchomię silnik i wcisnę sprzęgło, nie mogę wrzucić biegu. Raz udało mi się wrzucić bieg samochód ciągną, ale nie mogłem go z powrotem wyłączyć. Potem napiąłem bardziej linkę od sprzęgła i w tedy już nie było żadnego efektu.


  • Użytkownik archiwalny

    Na moje oko źle założone łożysko wyciskowe.


  • Użytkownik archiwalny

    łożysko wydaje mi się, że dobrze założyłem. Ale tak się zastanawiam czy może to sprzęgło jest do innego modelu czy coś? można to jakoś sprawdzić?


Log in to reply