Problem z wymianą sprzęgła SS 1.0 94r.
-
Witam podjąłem się wymienienia zużytego sprzęgła w moim suzuki. Po zdjęciu skrzyni biegów i wykręceniu starego sprzęgła. Mam problem, gdyż gdy przykręcam nowy docisk sprzęgła blaszki docisku prostują się na równo. Po założeniu skrzyni i skręceniu wszystkich elementów sprzęgło nie działa prawidłowo, po uruchomieniu silnika nie można załączyć żadnego biegu. Czym to może być spowodowane? I czy te blaszki przy przykręcaniu powinny się wyprostować do tego stopnia? Zależy mi na czasie gdyż urlop mi się kończy:( Nowe sprzęgło to nipparts J2008011. Pozdrawiam góry dzięki za każdą pomoc.
-
Wszystko jest jak należy. Sprężyna talerzowa docisku musi się wygiąć żeby zmagazynować energię potrzebną do zaciśnięcia tarczy sprzęgłowej pomiędzy powierzchnią koła zamachowego a tarczą docisku.
Kwestia wyregulowania linką. Ile pedał ma jałowego skoku? Łożysko wyciskowe ruszałeś? -
Łożysko wyciskowe zostało wymienione na nowe. Zakupiłem cały zestaw. Regulowałem linką w obie strony. Nie było żadnego efekty. Sprzęgło jest cały czas strasznie napięte. w jaki sposób to wyregulować.
-
co to znaczy nie dziala prawidlowo ? wyjasnij co sie dzieje z tym sprzeglem. ciezko jest zrobic to zle.
-
Wytłumaczę wszystko po kolei. Luzu jałowego jest mniej więcej 2cm. Gdy uruchomię silnik i wcisnę sprzęgło, nie mogę wrzucić biegu. Raz udało mi się wrzucić bieg samochód ciągną, ale nie mogłem go z powrotem wyłączyć. Potem napiąłem bardziej linkę od sprzęgła i w tedy już nie było żadnego efektu.
-
Na moje oko źle założone łożysko wyciskowe.
-
łożysko wydaje mi się, że dobrze założyłem. Ale tak się zastanawiam czy może to sprzęgło jest do innego modelu czy coś? można to jakoś sprawdzić?