Panel Nawiewu


  • Użytkownik archiwalny

    Witam, otoz kiedys znalazlem informacje na temat jak zdjac ten panel nawiewu ale teraz nie moge znalezc. Pamietam ze chyba trzymal sie na 2 srubkach tylko jak i gdzie?


  • Użytkownik archiwalny

    Witam, otoz kiedys
    znalazlem informacje na temat jak zdjac ten panel nawiewu ale teraz nie moge
    znalezc. Pamietam ze chyba trzymal sie na 2 srubkach tylko jak i gdzie?

    Schyl głowe spójrz od dołu na niego i bd wiedział gdzie te śrubki, problem może jeszcze może stanowić radio bo może go blokować więc trzeba będzie je wyjąć.


  • Użytkownik archiwalny

    Radia niestety jeszcze nie mam zamocowanego na stale, wiec nie ma problemu.
    Te Śrubki tylko na dole? I tylko dwie tak jak gdzies czytalem? Gora jest na jakiis zatrzaskach? czy jakos dodatkowo mocowana


  • Użytkownik archiwalny

    a czemu chcesz go zdjac ?


  • Użytkownik archiwalny

    Radia niestety
    jeszcze nie mam zamocowanego na stale, wiec nie ma problemu.
    Te Śrubki tylko na
    dole? I tylko dwie tak jak gdzies czytalem? Gora jest na jakiis zatrzaskach? czy
    jakos dodatkowo mocowana

    Jeśli mnie pamięć nie myli to 2 były pod pierwszą lub drugą "przedziałką" pomiędzy suwakami i jeszcze jedna była pod kolejną chyba. Wiem, że na bank były 3, one są widoczne więc tak jak napisałem, jak schylisz głowę na wysokość lewarka zmiany biegów to je dojrzysz, potem, zdejmujesz końcówki suwaków (musisz mocniej za nie pociągnąć) a reszta trzyma się na wcisk.


  • Użytkownik archiwalny

    Witam, otoz kiedys
    znalazlem informacje na temat jak zdjac ten panel nawiewu ale teraz nie moge
    znalezc. Pamietam ze chyba trzymal sie na 2 srubkach tylko jak i gdzie?

    Mój mkV miał dwie śrubki u góry a reszta to zatrzaski , tylko ostrożnie żeby niczego nie urwać bo później będzie trzeszczeć



  • Mój mkV miał dwie
    śrubki u góry a reszta to zatrzaski , tylko ostrożnie żeby niczego nie urwać
    bo później będzie trzeszczeć

    no u mnie to jest nadłamane po poprzednim właścicielu i trzeszczy

    Ale w sumie w tym aucie już wszystko trzeszczy, szczególnie jak odpalam po postoju i wnętrze jest zimne


  • Użytkownik archiwalny

    Są 3 śrubki. Dwie takie większe, które znajdują na środkowej "listwie" i jedna mniejsza na środku, która trzyma w ryzach łopatki od nawiewu. Na samej górze są 3 blaszki takie zapadkowe, które należy powoli wyjąć (najlepiej naciskać je płaski śrubokrętem) I delikatnie, powoli wyciągasz i obserwujesz gdzie co jeszcze trzyma

    Na sam koniec wyciągasz żarówkę która oświetla opcje nawiewu... Ten panel (opcja nawiewu) też można wyjąć, jest na 4 plastikowych zatrzaskach

    Oczywiście przed cała procedurą należy wyjąć plastikowe suwaki, które maskują płaskie drążki od siły nawiewu, kierunku itd.


  • Użytkownik archiwalny

    OK. Zalatwione . Dzieki, wszystkim za pomoc


Log in to reply