Wysokie obroty po wymianie akumulatora


  • Użytkownik archiwalny

    Mam problem ponieważ ostatnio w moim swifcie zmieniałem akumulator na nowy no i od tego momentu po odpaleniu auto od razu ma wysokie obroty ok 1500 wcześniej tego nie było co może byc przyczyną??


  • Użytkownik archiwalny

    a czy jak sie nagrzeje to obroty spadają ? czy nieważne ile czasu - nadal są te 1500 obr/min


  • Użytkownik archiwalny

    Mam problem
    ponieważ ostatnio w moim swifcie zmieniałem akumulator na nowy no i od tego momentu
    po odpaleniu auto od razu ma wysokie obroty ok 1500 wcześniej tego nie było co może
    byc przyczyną??

    a kompa resetowałeś po wymianie aku ?

    ps.
    Też się cieszę że Twój pierwszy post to jakiś problem

    ps2.
    Zapraszam do tematu powitania !


  • Użytkownik archiwalny

    Jak silnik się rozgrzeje to obroty dziwnie się utrzymują przez chwile po przygazowaniu a później spadają na dobrą wartość zresztą nagrałem jak zachowuje się silnik może bedzie łatwiej coś doradzić.
    http://www.youtube.com/watch?v=-5kTtjWR0f0


  • Użytkownik archiwalny

    Jak silnik się
    rozgrzeje to obroty dziwnie się utrzymują przez chwile po przygazowaniu a później
    spadają na dobrą wartość zresztą nagrałem jak zachowuje się silnik może bedzie
    łatwiej coś doradzić.
    http://www.youtube.com/watch?v=-5kTtjWR0f0

    ja tam nic dziwnego tu nie widzę


  • Użytkownik archiwalny

    Dziwne jest to ze po przygazowaniu do 4tys. wskazówka spada na 1500 jest przez chwile i dopiero na normalne poniżej 1tys. wcześniej gdy auto schodziło z obrotów płynnie spadało poniżej tys bez zatrzymywania się w wyższym zakresie. Lakoniczne pytanie jak skasować błędy komputera??
    Ok znalazłem ze trzeba odłączyć minus od akumulatora i błędy powinny się skasować ale czy przy obecnej temperaturze na dworze da się skasować błedy....


  • Użytkownik archiwalny

    Dziwne jest to ze
    po przygazowaniu do 4tys. wskazówka spada na 1500 jest przez chwile i dopiero na
    normalne poniżej 1tys. wcześniej gdy auto schodziło z obrotów płynnie spadało
    poniżej tys bez zatrzymywania się w wyższym zakresie. Lakoniczne pytanie jak
    skasować błędy komputera??

    ja też tak mam, rozmawiałem z paroma osobami i ponoć jest to normalne, choć wcześniej faktycznie takiego czegoś nie miałem nie mniej jednak jeżdżę już jakiś czas tak i nic się nie dzieje.

    Ok znalazłem ze
    trzeba odłączyć minus od akumulatora i błędy powinny się skasować ale czy przy
    obecnej temperaturze na dworze da się skasować błedy....

    a co ma do tego temperatura ?


  • Użytkownik archiwalny

    tak ma być, że w sie zatrzymuje a potem spada. podczas toczenia się nie spadnie do 1 tys obr/min tylko bedzie te 1500 utrzymywalo. wspomaga to np hamowanie itp.

    temperatura, rozgrzej autko a potem odlacz na 30 min. wtedy bedzie pewnosc ze raczej wykasowales bledy.


  • Użytkownik archiwalny

    tak ma być, że w
    sie zatrzymuje a potem spada. podczas toczenia się nie spadnie do 1 tys obr/min
    tylko bedzie te 1500 utrzymywalo. wspomaga to np hamowanie itp.
    temperatura,

    z tym się zgodzę.

    rozgrzej autko a potem odlacz na 30 min. wtedy bedzie pewnosc ze raczej wykasowales
    bledy.

    ale z tym nie


  • Użytkownik archiwalny

    Ale to chyba raczej nie normalne takie obroty przynajmniej wcześniej tak nie było, a uciążliwe to jest szczególnie przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i ruszania z niego


  • Użytkownik archiwalny

    w czym uciążliwe podczas odjeżdżania od skrzyżowania ? przecież gdy autko staje to obroty spadają. tu się nie ma czym martwić. jest ok. musisz sie przyzwyczaić, bo wg mnie jesli wczesniej miales inaczej to wczesniej bylo źle. a do skrzyżowania nie dojeżdzaj na luzie a na biegu 3 lub 4. to nie ciagnie paliwa powyzej okolo 1500 wlasnie. chyba ze masz lpg to nie wiem czy tak samo jest.

    Istnieje możliwość troche ustawienia wysokości obrotów - TPS lub śrubka, ale nie proponuje tego. jest OK, nie kombinuj

    PS: temperatura ma wpływ na to jak szybko komputer odczuje brak napięcia i ładunek z niego zejdzie. im wyższa temp tym elektrony szybciej sie poruszaja. wiec im zimniej tym wolniej


  • Użytkownik archiwalny

    Istnieje możliwość
    troche ustawienia wysokości obrotów - TPS lub śrubka, ale nie proponuje tego. jest
    OK, nie kombinuj

    ja tam linką się bawiłem i właśnie od tego czasu mam takie same objawy jak kolega


  • Użytkownik archiwalny

    ja tam linką się
    bawiłem i właśnie od tego czasu mam takie same objawy jak kolega

    tzn ze sobie naprawileś może ruszyles kabelkiem ktory nie stykał


  • Użytkownik archiwalny

    tzn ze sobie
    naprawileś może ruszyles kabelkiem ktory nie stykał

    nic nie naprawiałem, sam specjalnie ją podciągnąłem bo była zbyt wolna reakcja na dodanie gazu


  • Użytkownik archiwalny

    ale to silnik krokowy podnosi obroty, a jest obok linki gazu. stąd wniosek ze moze przypadkiem ruszyles


  • Użytkownik archiwalny

    ale to silnik
    krokowy podnosi obroty, a jest obok linki gazu. stąd wniosek ze moze przypadkiem
    ruszyles

    ja sobie właśnie linką kręciłem i może przedobrzyłem



  • Mam problem
    ponieważ ostatnio w moim swifcie zmieniałem akumulator na nowy no i od tego momentu
    po odpaleniu auto od razu ma wysokie obroty ok 1500 wcześniej tego nie było co może
    byc przyczyną??

    Kolego nie przejmuj się . Ja też tak mam zawsze jak odłączę akumulator - ostatnio podmieniałem aku i tak było, kilka dni temu wymieniałem klemy i teraz też tak mam. W swifcie to normalne - taka sytuacja utrzymuje się ok. 1 tygodnia codziennej jazdy - komputer podobno się ustawia. Choć ostatnio takie podwyższone obroty miałem ponad dwa tygodnie. Tak więc nie przejmuj się za kilka dni wszystko wróci do normy


Log in to reply