Wysokie obroty po wymianie akumulatora
-
Dziwne jest to ze po przygazowaniu do 4tys. wskazówka spada na 1500 jest przez chwile i dopiero na normalne poniżej 1tys. wcześniej gdy auto schodziło z obrotów płynnie spadało poniżej tys bez zatrzymywania się w wyższym zakresie. Lakoniczne pytanie jak skasować błędy komputera??
Ok znalazłem ze trzeba odłączyć minus od akumulatora i błędy powinny się skasować ale czy przy obecnej temperaturze na dworze da się skasować błedy.... -
Dziwne jest to ze
po przygazowaniu do 4tys. wskazówka spada na 1500 jest przez chwile i dopiero na
normalne poniżej 1tys. wcześniej gdy auto schodziło z obrotów płynnie spadało
poniżej tys bez zatrzymywania się w wyższym zakresie. Lakoniczne pytanie jak
skasować błędy komputera??ja też tak mam, rozmawiałem z paroma osobami i ponoć jest to normalne, choć wcześniej faktycznie takiego czegoś nie miałem nie mniej jednak jeżdżę już jakiś czas tak i nic się nie dzieje.
Ok znalazłem ze
trzeba odłączyć minus od akumulatora i błędy powinny się skasować ale czy przy
obecnej temperaturze na dworze da się skasować błedy....a co ma do tego temperatura ?
-
tak ma być, że w sie zatrzymuje a potem spada. podczas toczenia się nie spadnie do 1 tys obr/min tylko bedzie te 1500 utrzymywalo. wspomaga to np hamowanie itp.
temperatura, rozgrzej autko a potem odlacz na 30 min. wtedy bedzie pewnosc ze raczej wykasowales bledy.
-
tak ma być, że w
sie zatrzymuje a potem spada. podczas toczenia się nie spadnie do 1 tys obr/min
tylko bedzie te 1500 utrzymywalo. wspomaga to np hamowanie itp.
temperatura,z tym się zgodzę.
rozgrzej autko a potem odlacz na 30 min. wtedy bedzie pewnosc ze raczej wykasowales
bledy.ale z tym nie
-
Ale to chyba raczej nie normalne takie obroty przynajmniej wcześniej tak nie było, a uciążliwe to jest szczególnie przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i ruszania z niego
-
w czym uciążliwe podczas odjeżdżania od skrzyżowania ? przecież gdy autko staje to obroty spadają. tu się nie ma czym martwić. jest ok. musisz sie przyzwyczaić, bo wg mnie jesli wczesniej miales inaczej to wczesniej bylo źle. a do skrzyżowania nie dojeżdzaj na luzie a na biegu 3 lub 4. to nie ciagnie paliwa powyzej okolo 1500 wlasnie. chyba ze masz lpg to nie wiem czy tak samo jest.
Istnieje możliwość troche ustawienia wysokości obrotów - TPS lub śrubka, ale nie proponuje tego. jest OK, nie kombinuj
PS: temperatura ma wpływ na to jak szybko komputer odczuje brak napięcia i ładunek z niego zejdzie. im wyższa temp tym elektrony szybciej sie poruszaja. wiec im zimniej tym wolniej
-
Istnieje możliwość
troche ustawienia wysokości obrotów - TPS lub śrubka, ale nie proponuje tego. jest
OK, nie kombinujja tam linką się bawiłem i właśnie od tego czasu mam takie same objawy jak kolega
-
ja tam linką się
bawiłem i właśnie od tego czasu mam takie same objawy jak kolegatzn ze sobie naprawileś może ruszyles kabelkiem ktory nie stykał
-
tzn ze sobie
naprawileś może ruszyles kabelkiem ktory nie stykałnic nie naprawiałem, sam specjalnie ją podciągnąłem bo była zbyt wolna reakcja na dodanie gazu
-
ale to silnik krokowy podnosi obroty, a jest obok linki gazu. stąd wniosek ze moze przypadkiem ruszyles
-
ale to silnik
krokowy podnosi obroty, a jest obok linki gazu. stąd wniosek ze moze przypadkiem
ruszylesja sobie właśnie linką kręciłem i może przedobrzyłem
-
Mam problem
ponieważ ostatnio w moim swifcie zmieniałem akumulator na nowy no i od tego momentu
po odpaleniu auto od razu ma wysokie obroty ok 1500 wcześniej tego nie było co może
byc przyczyną??Kolego nie przejmuj się . Ja też tak mam zawsze jak odłączę akumulator - ostatnio podmieniałem aku i tak było, kilka dni temu wymieniałem klemy i teraz też tak mam. W swifcie to normalne - taka sytuacja utrzymuje się ok. 1 tygodnia codziennej jazdy - komputer podobno się ustawia. Choć ostatnio takie podwyższone obroty miałem ponad dwa tygodnie. Tak więc nie przejmuj się za kilka dni wszystko wróci do normy