Zaworek PCV
-
a u mnie kruciec się nie złamał. wiec założyłem rurke na pcv i wkleiłem do niej z drugiej strony śrubę
-
a u mnie kruciec
się nie złamał. wiec założyłem rurke na pcv i wkleiłem do niej z drugiej strony
śrubęNo możliwości jest dużo - wszystko zależy od fantazji wykonawcy
Najważniejsze, żeby było szczelnie, bo inaczej będzie lipa
-
Na razie założyłem zaworek od tico, bo kosztował grosze.
Obroty na biegu jałowym spadły, ale jest to samo, co przed czyszczeniem - bujają się między 1100 a 1500 obr/min.
Spróbuje jeszcze podłożyć uszczelkę między zaworek, a kolektor, bo tam mały styk jest, ale nie widać, żeby coś dmuchało. W ostateczności wywalę całkiem zaworek, ale to chyba nie to. -
to nie ma dmuchać a zasysać
-
to nie ma dmuchać a
zasysaćNo właśnie ten zaworek musi być szczelny bo pod nim powietrze jest zasysane. Zamontowałeś ten zaworek z Tico odwrotnie kolego - dlatego się nic nie zmieniło i uszczelnianie nic nie da.
Żeby ten zaworek z Tico działał poprawnie musisz wykombinować tak, że ta jego grubsza końcówka musi być wsadzona w dziurę po starym zaworku ale niestety jest ona za gruba i trzeba rzeźbić... Na dowód przełóż go sobie odwrotnie, przytrzymaj ręką i zobaczysz, że obroty spadną. Przerabiałem to, a potem i tak zdecydowałem się na zaślepienie
Zresztą o zaworku było już kupę postów od 2008 roku wzwyż
-
Mam włożony grubszą końcówką do dołu - weszła bez problemu. Zaworek od Tico jest większy, więc jedynie musiałem dać dłuższe śruby i to tyle roboty. Wąż jest ten sam, choć nieco zgięty.
W piątek się za to wezmę jeszcze raz i spróbuję odwrócić zaworek lub go całkiem wyjąć i dam znać co z tego wyszło -
Ja na końcówkę zaworka nakleiłem kawałek taśmy izolacyjnej, z tak "uszczelnionym" zaworkiem, zmontowałem wszystko tak jak wcześniej i śmigało aż miło (ponad 10 kkm) - mam nadzieję, że nowemu właścicielowi dalej ładnie pracuje
Przed zabiegiem skaczące obroty, nawet 1500 i wyżej; po równe 800 czy ile tam powinno być -
Miałem się dziś za to wziąć, ale od 3 dni obroty są w normie - mam 1000, góra 1100 obr./min i to mi pasuje, bo poniżej tych wartości silnik wpada w wibracje.
Wychodzi na to, ze po 2 dniach komputer dostosował się do nowych parametrów (?). -
Pytanie trochę z innej beczki, ale pośrednio tyczy się tego ustrojstwa. Otóż w GTI uszczelka/tulejka/cokolwiek, w której siedzi ten zaworek powiedziala . Nazywa się to jakoś konkretnie? Gdzie można dostać takie cudo? W inter carsie mają takie pierdoły? Jako że uziemiony teraz jestem to wolałbym nie łazić na próżno tylko iść w miejsce gdzie jest realna szansa dostania czegoś takiego
-
Pytanie trochę z
innej beczki, ale pośrednio tyczy się tego ustrojstwa. Otóż w GTI
uszczelka/tulejka/cokolwiek, w której siedzi ten zaworek powiedziala .
Nazywa się to jakoś konkretnie? Gdzie można dostać takie cudo? W inter
carsie mają takie pierdoły? Jako że uziemiony teraz jestem to wolałbym nie łazić na
próżno tylko iść w miejsce gdzie jest realna szansa dostania czegoś takiego
zdjęciea w ASO nie beda mieli calego zaworka z tą gumką ?
-
W ASO zaworek występuje osobno, ale myślę, że i gumka na pewno będzie do zamówienia osobno... a że będzie kosztowała z 50 zł to inna rzecz...
-
W ASO zaworek
występuje osobno, ale myślę, że i gumka na pewno będzie do zamówienia osobno... a że
będzie kosztowała z 50 zł to inna rzecz...no tak ale czegos o takim nietypowym kształcie raczej sie nie dobierze od czegos innego, zeby to jeszcze byl zwykly oring to mozna by dorobic ...
-
czyli pozostaje szrot i szukanie używki
-
Raczej nie wyjdzie w całości z pokrywy, po tylu latach to straciło wszelką elastyczność.
-
Raczej nie wyjdzie
w całości z pokrywy, po tylu latach to straciło wszelką elastyczność.Za 50 zł to Erde sprzeda Ci całą pokrywę zaworów od GTI - zerknij na Motogiełdę, może jeszcze ma