G16A i Główica DOHC


  • Użytkownik archiwalny

    Próbował ktoś w PL Połączenia Bloku g16a z główicą z GTI? Czytałem gdzieś na Team Swift że się da... Chciał bym się dowiedzieć jak jest z tym czy da się zamienić głowice P&P? Śrubki pasują? A i podstawowe pytanie? Czy 1.6 ma kute graty w seri czy tylko gti takowe posiada?


  • Użytkownik archiwalny

    sie interesowalem tematem tym, ciekawa opcja lecz problem jest z kuciem w spodzie, na forach UK jakbys poczytal dokladnie to pisza ze all pasuja. Sa nawet porownane otwory glow, sa zdjecia obu- all pasuje, pasek pasuje, problem pojawia sie z kuciem spodu, pisali cos ze sie boja przekraczac 7k rpm. oczywiscie odrazu dochodzi zmiana kompa zeby silnik mial zalewke inna.. w efekcie koncowym to nie jest kupienie samego bloku z 1,6 np z baleno. ostatnio byl kompletny z walnieta glowa(uszkodzenie zewnetrzne) za 130zl.


  • Użytkownik archiwalny

    7 tyś... Kilka razy kręciłem 1.6 w serii do 8000 obr/min i nic się nie działo... Na lpg obecnie mam odcięcie zdjęte... Właśnie potrzebuje dół zakuty bo planuje 1.6 DOHC z turbo... Teraz pytanie bo soft-turbo nie potrzebuje niby zakutych gratów... Tylko teraz wkrada się więcej pytań... Przez zimę jak znajdę jakiś garaż do wynajęcia postaram się coś złożyć i może potestować na stojaku... Co do kompa to są 2 opcje... a nawet 3...

    Seryjny komp GTI...
    Magicsquirt ...
    I Coś dobrego z LPG...


  • Użytkownik archiwalny

    pasek nie pasuje bo blok od 1,6 jest wyzszy i trzeba rzezbic z jakims od hondy, jesli ma byc n/a to wychodzi dosyc spory CR i trzeba uwazac na stukowe, kolektor od gti moze zaczepic o miske i trzebaby przerobic portki, poza tym konieczne jest strojenie... a skrzynai od 1,6, przy kreceniu do 7,5 k rpm robi sie troche dlugawa, a od gitajca ma inny dzwon i trzeba rzezbic

    jesli chcesz turbic to olej glowke od gti ,tylko poszukaj osprzetu od balerona bo tam jest mpi sohc i bedzie latwiej to wysterowac jakims piggy-backiem za duzo to nie dmuchniesz bo dol jest slabszy niz w gti, natomiast skrzynia zniesie turbo bez zajakniecia


  • Użytkownik archiwalny

    Fakt skrzynia jest za długa... 120 na 2 jest przesadą... Myślałem bardziej o 4wd? Baleron ma tego samego g16a? czy się różnią? Bo na pewno jest inaczej po układane pod machą bo kiedyś koleś próbował mi sprzedać przewody SEIWA Z Balerona ale nie chciały pasować


  • Użytkownik archiwalny

    niektorzy pisali w UK o pasku z hondy lecz jedna osoba co zmieniala bok odpisala ze pasek seryjny pasuje. Osobscie nie sprawdzalem nic takiego. od swini lepszy moim zdnaiem jest MS, nie oszukujesz kompa zmiany praktycznie w kazdym calu mozna dokonac, jedynie co to koszt jego wysoki, choc mozna "po taniosci" zmontowac.


  • Użytkownik archiwalny


  • Użytkownik archiwalny

    Dziękuje bardzo

    O coś takiego mi chodziło, będzie na czym się opierać

    Jeszcze raz dziękuje


Log in to reply