[ mk V 1.0 LPG ] Gaśnie na zakrętach
-
witam, borykam sie
z takim problemem że jak jade szybciej w zakręt na luzie, bądź z wciśniętym
sprzęgłem to mi autko gaśnie. spotkał się ktoś z czymś takim ?dolej paliwa
-
dolej paliwa
gdyby to byl problem to nie pytal bym. jak zapewne doczytales w temacie mam LPG. a dzieje sie to i na benzynie i na PEŁNYM baku LPG
-
nie jezdzi sie na luzie w zakretach :lizulizu:
-
Dzieje Ci się tak przy skręcie w prawo i w lewo? ;p
-
witam, borykam sie
z takim problemem że jak jade szybciej w zakręt na luzie, bądź z wciśniętym
sprzęgłem to mi autko gaśnie. spotkał się ktoś z czymś takim ?Na prostej jak wrzucisz na luz nie przygasa? Obroty spadają? Zaczęło się tak dziać po jakiś konkretnych działaniach / zmianach w aucie? Grzebali Ci coś z instalacją LPG ostatnio?
Jeśli gaśnie i na benzynie i na lpg to chyba jakieś lewe powietrze łapie - sprawdź wszystkie wężyki itp. -
Problem z parownikiem. Jest on tak ustawiony, ze membrana jest wzdluz osi samochodu, wiec biorac zakret w jedna strone podaje wiecej paliwa, a w druga mniej
Trzeba przegladnac reduktor i pewno wymienic membrane, ale ja juz wiecej nie wiem w tym temacie -
Problem z
parownikiem. Jest on tak ustawiony, ze membrana jest wzdluz osi samochodu, wiec
biorac zakret w jedna strone podaje wiecej paliwa, a w druga mniej
Trzeba przegladnac
reduktor i pewno wymienic membrane, ale ja juz wiecej nie wiem w tym temacieMyślałem o tym ale kolega pisze, że na benzynie ma to samo...
-
Może chodziło mu o to, że gaśnie na gazie nawet jak benzyna jest w baku ;p Dziwne, żeby gasł na benzynie akurat na zakrętach ;p
-
A rezonatory kolega ma oba (dolny w nadkolu, górny na obudowie rozrządu)? Zwężka w dolocie czasem jest?
-
Miałem ten sam problem w 1.3. Szczególnie jak skręcałem w prawo. Jak byl lekki zakret to tylko obroty spadły, jak silniejszy to zgasł. U mnie występowało to tylko jadąc na LPG. Trzeba przerobic dolot powietrza. Ja odłączyłem go od nadkola i zakleiłem 1/3 dolotu taśmą. Moc nie spadła i problem sie rozwiązał.