[GTi Mk3] Zawieszenie: gleba a twardość.
-
nie da rady na tym
setupie ... chyba że wymienisz springi ... bo nie sądzę, abyś miał to
regulowaneSprężyny odpowiadają za wysokość zawieszenia, za amortyzację amortyzatory. Jeśli masz żółte amory to może to są Koni, więc daj je na ustawienie "najbardziej miękkie" i po kłopocie.
Siedzi zajebiście ! Mam nadzieje, że mój też tak klęknie.
-
Sprężyny
odpowiadają za wysokość zawieszenia, za amortyzację amortyzatory.yyyy i ?
Ja pisałem to w sensie gwintu jak by miał bo tam chyba wiesz jak wygląda regulacja ( jak by wyszło że ani nie Koni, ani żaden inny zwykły amor, tylko kombinacja a'la Zerkpol ) -
Nie rozumiem Cie,
nie chcesz miec twarto a chcesz miec przyczepnie? przeciez jedno jest zaslugą
2giego.No nie do końca. Nie można tak sprawy uogólniać. Zależy po jakich nawierzchniach pojazd się porusza. Niestety w Polsce gniotąc w zakręcie na twardym zawiasie przy nierównej nawierzchni łatwiej o utratę sterowności pojazdu. Nawet na torze zbyt twarde zawieszenie spowoduje np. uślizg tylnej osi.
Ale generalnie twardsza charakterystyka w porównaniu do nastawień "emeryckich" poprawie stabilność pojazdu. Jednak jak ze wszystkim w życiu trzeba mieć umiar
-
Raczej wtedy dopiero bedzie klopot.
trzeba ustawiac do sprezyn m.in. Jak wstawisz miekkie do twardej sprezyny to nie dosc, ze bedzie rzucac , to amoryzator nie bedzie mial odpowiedniej sily aby wygasic drganai sprezyny(kola itp.)...ale masz racje bedzie - pseudoJedyna prawidlowa opcja to lajtowe sprezyny progresywne np. Eibach - niestety ze swieca szukac...
-
Witam jak pewnie wieksozsc sie zorientowała sprzedaje mojego granatowego Swifta jesli mi sie uda, chciałbym zacząć robić coś przy moim sedanie i mam pytanie, jeśłi chodzi o sprężyny obniżające do tego auta, szukałem troche i ciężko cokolwiek znalejść mam coś tkaiego które niby pasują http://www.agauto.sk/pl/detail/spryny-obniajce-suzuki-3958.html ale czy to dobre??. Chyba że ktoś z szanownych forumowiczów ma jakieś namiary na firmy które posiadają takie zawieszenia do sedanów, byłybym wdzięczny za [pdanie namiarów, pozdrawiam!
-
serio nikt nic nie wie ??
-
Ja na pewno nie wiem. Nawet nie wiem co mam wsadzone w swoim I sam się zastanawiam co bym musiał wsadzić, żeby swift tak siedział jak teraz ;p
-
Ja na pewno nie
wiem. Nawet nie wiem co mam wsadzone w swoim I sam się zastanawiam co bym musiał
wsadzić, żeby swift tak siedział jak teraz ;pDasz radę jakoś sprawdzić co to masz za zawias ? Założyłem H&R i słabo usiadł ;/
-
Spróbuję coś zobaczyć. Sporo tam brudu bo nowe to nie jest więc nic nie obiecuję. Da radę to sprawdzić przez ściągnięcie koła, czy trzeba pod samochód wejść?
-
serio nikt nic nie
wie ??Prawdopodobnie w sedanie tylne sprężyny obniżające to rzeźba na zamówienie, bo wszystkie komplety sprężyn obniżających są do hatchbacków. Przód jeszcze podejdzie, ale tylne do sedana nawet w serii się różnią od serii w hatchu
-
Jak nie znajdziesz gotowych to TU Ci dorobia.
Bardzo pozytywnie kiedys nasz accent to odczul . -
Indii sprawdzałem co nie co ale raczej ciężko w moich warunkach coś sprawdzić. Ściągnąłem tylne koło i wypatrzyłem tylko, że amorek jest czarny a sprężyny czerwone Ze sprężyn schodzi już farba więc się nie doczytam z czego są. Na amorku była naklejka z numerami (41800-72050, 95 1023), nic więcej.