[ALL] Łapa i regulacja linki sprzęgla
-
-
tam powinien byc niewielki luz chyba 2mm zeby bylo slychac jak sie zbliza lozysko do docisku ( taki metaliczny stukot)
Przez to zblizanie to nie wyczaisz czy sprzeglo jest skonczone. -
ze luz powinien byc to wiem. ale chodzi mi tutaj w ktorej pozycji 1 czy 2 sprzeglo jest blizej utraty swojego zywotu.
-
ze luz powinien byc
to wiem. ale chodzi mi tutaj w ktorej pozycji 1 czy 2 sprzeglo jest blizej utraty
swojego zywotu.Pozycja jeden.
-
Jak dajesz bliżej pozycji 2 to sprzęgło łapie bardziej od dołu a jak czym bardziej pozycji 1 tym sprzęgło łapie od góry.
w poprzednim swifcie ślizgało mi się sprzęgło to dałem tak 5mm przy końcu gwintu pozycja nr2 i ślizganie ustało 10tys km nic się nie działo
pozdro -
wlasnie chodzi mi o to ze ja juz mam sprzeglo w pozycji 2giej. Po kupnie bylo przy 1 i sie slizgalo, luzowalem az do powstania luzu na lapie. co jakis czas mi luz na lapie znika az doszedlem do skrajnej 2jki gdize miesci na gwincie sie tylko nakrętka ktora jest kątrą. Nie mam pojecia dlaczego luz na lapie ktory powinien byc znika, sprzeglo sie nie slizga wogole.