[GTI] Swift GTI MK2 - problem
-
Wg. tej strony: http://www.swiftklub.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=59 1,0 i 1,3 ma taką samą skrzynie, jeśli chodzi o przełożenia.
Właśnie nie wiem jak do tego podejść, można też zrobić skrzynię, tylko boję się kosztów (pewnie synchronizator).
-
1. Przy wymianie rozrządu
okazało się, że jest ustawiony o 2 zęby do przodu, mój mechanik po dłuższym zastanawianiu
założył to na oryginalnych ustawieniach i auto zaczęło lepiej iść z dołu, ale kompletna lipa z
wolnymi obrotami się zrobiła. Tak nie dało rady i wszystko zostało poskładane tak jak kupiłem.
No i niby jest ok, ale auto ma mniej momentu - to czuć. Spotkał się ktoś z czymś takim? O co
może chodzić? Pewnie bez rozbiórki głowicy się nie obędzie żeby dojść do tego? Dodam jeszcze,
że na kołach pasowych ktoś poznaczył swoje znaczniki.A mechanik sprawdził dolne kółko, czy nie lata na klinie?
Ewentualnie - sprawdźcie też zapłon.
Pozdr.
-
Kółka były posprawdzane.
Zastanawiam się jeszcze czy ktoś innch wałków nie powkładał. -
skoro ktos przestawil rozrzad to musial pozniej wolne obroty przestawic i zaplon zeby auto jako tako banglalo, ustaw rozrzad tak jak powinien byc i wyreguluj jeszcze raz wolne obroty i zaplon sprawdz jeszcze raz dolne kolko znaki na kolach masz tak ustawione jak jest podane w manualu?
-
Kółka były sprawdzane, są na oryginalnych klinach, więc tu problemu nie ma.
Dzięki za trop bo wydaje się bardzo prawdopodobny.
Jak w tym aucie ustawić zapłon i obroty?
Myślałem, że komp wszystkim steruje po czujnikach. -
Kółka były sprawdzane, są na
oryginalnych klinach, więc tu problemu nie ma.
Dzięki za trop bo wydaje się
bardzo prawdopodobny.
Jak w tym aucie ustawić
zapłon i obroty?
Myślałem, że komp wszystkim
steruje po czujnikach.tylko ze na kolkach sa 2 kliny, walnij pikczera to zobaczymy czy wszystko
-
Na 99,9% z kółkami jest wszystko ok.
Jak będziemy to jeszcze raz rozbierać to dopiero mogę zdjęcia zrobić.
Jakby ktoś podrzucił jakiś schemat/manuala z rozrządem.
I info w jaki sposób w GTI ustawić zapłon i obroty? -
I info w jaki sposób w GTI
ustawić zapłon i obroty?Obroty - śrubka przy przepustnicy
Zapłon - dość standardowo: lampa stroboskopowa, patrzysz na koło pasowe, nad nim podziałka
Pozdr.
-
Dzięki,
Dam znać jak coś sie powyjaśnia. -
tylko jak bedziesz krecil srubka to ta od wolnych obrotow, a nie od polozenia przepustnicy i sprawdz sobie czy masz dobrze ustawionego tps-a, bo sadzac po poprzednim wlascicielu/serwisancie nie bylbym niczego pewien
-
Tak naprawdę, w tym miejscu zapytam, czy nie znacie kogoś w okolicach Krakowa, kto zna GTI na wylot?
Mam naprawdę dobrego i sprytnego mechanika, który robi również auta do sportu, ale jednak ktoś, kto przerabiał już to auto tysiąc razy powinien to w mig zdiagnozować.
Będę wdzięczny za podpowiedź.
Wkrtótce też podzielę się zdjęciami mojego Swifta - tylko doprowadzę go do porządku. -
Będę wdzięczny za podpowiedź.
Wkrtótce też podzielę się
zdjęciami mojego Swifta - tylko doprowadzę go do porządku.Fetor, Indii i Suzin - oni mają GTi i cały czas coś przy nich grzebią.
Kiedyś był jeszcze słynny Colin ... ale ostatnio na forum był z rok temu ... -
Fetor, Indii i Suzin - oni
mają GTi i cały czas coś przy nich grzebią.
Kiedyś był jeszcze słynny
Colin ... ale ostatnio na forum był z rok temu ...ja sie nie znam
... ja tylko tak udaje ze cos wiem