GTi Check Engine nie zapala się po zapłonie i nie słychać pompy paliwa
-
ja kiedys mialem podobny problem chociaz mi ogolnie gasla cala deska... problemem byly kable... jezdzilem wtedy innym autem a swift stal tydzien dwa nie ruszany byla jesien duza wilgoc i dostala sie we wiazke z kablami ...w wiazkach sa kable laczone spinkami z powiedzmy trzech robi sie jeden gruby i wlasnie mi na tych spinkach zaczeło sniedzieć i przestalo w konsekwencji laczyc... troche bylo to z mojej winy bo jezdzilem bez lewego nadkola plastikowego i wsumie chlapało na wszystko.
-
Ale w czym był problem? Komputer czy przekaźniki??
-
napisalem ze kable... poruszaj wiazkami sprawdz kostki czy nic sie nie wysunelo , ogolnie polaczenia itp...
-
Wszystko działa. Odpaliłem i zgasł. I tyle. Jakaś pomoc??
-
zadzialal teraz ?
-
niestety. pompa nie załącza
check nie zapala -
a czasem ss nie ma bezpiecznika od pompy? cos mi sie wydaje ze jest bezpiecznik
-
jak juz mowilem sprawdz kostki te pod maska i te w kabinie pod kokpitem... jezeli wszystko bedzie dobrze ruszaj wiazkami i patrz czy nic nie zalaczy...oczywiscie licze na to ze bezpieczniki sprawdziles.
-
a czasem ss nie ma
bezpiecznika od pompy? cos mi sie wydaje ze jest bezpieczniktak jest bezpiecznik od pompy paliwa,
pod maską w kostce bezpiecznikowej, będzie napisane fuel pump -
tak jest bezpiecznik od pompy
paliwa,
pod maską w kostce
bezpiecznikowej, będzie napisane fuel pumpno jest ale życzę powodzenia w jego wyjmowaniu ja ostatnio próbowałem go wyjąć jak musiałem zgasić silnik będąc na zewnątrz auta i mając zamknięte kluczyki w środku i nie mogłem a przymierzałem się do niego dobrze 15-20 minut ;/
-
no jest ale życzę powodzenia
w jego wyjmowaniu ja ostatnio próbowałem go wyjąć jak musiałem zgasić silnik będąc na
zewnątrz auta i mając zamknięte kluczyki w środku i nie mogłem a przymierzałem się do niego
dobrze 15-20 minut ;/z tego co pamiętam to od spodu ma zatrzask,
a żeby się tam dostać trzeba odkręcić całą puszkę bezpiecznikową -
z tego co pamiętam to od
spodu ma zatrzask,ta kupic centralny na pilota, juz w 2gim ss montowalem u siebie:D, choc w GTiku przy trzasnieciu drzwiami drzwi sie otwieraly jakby jakies zabezpieczenie bylo
a żeby się tam dostać trzeba
odkręcić całą puszkę bezpiecznikowąhm jesli mowa o tych wielkich bezpiecznikach to te bezpieczniki sa chyba przykrecane z obu stron wiec nalezalo by puszke odkrecic zeby wydlubac bezpiecznik.
-
hm jesli mowa o tych
wielkich bezpiecznikach to te bezpieczniki sa chyba przykrecane z obu stron wiec nalezalo by
puszke odkrecic zeby wydlubac bezpiecznik.no to przeciez to napisałem hehe
-
choc w GTiku przy trzasnieciu drzwiami drzwi sie otwieraly jakby jakies zabezpieczenie bylo
Aby zamek się nie otwierał przy zamknięciu drzwi, należy zamykać drzwi z uniesioną klamką.
-
ta kupic centralny na pilota,
juz w 2gim ss montowalem u siebie:D, choc w GTiku przy trzasnieciu drzwiami drzwi sie
otwieraly jakby jakies zabezpieczenie bylo
hm jesli mowa o tych
wielkich bezpiecznikach to te bezpieczniki sa chyba przykrecane z obu stron wiec nalezalo by
puszke odkrecic zeby wydlubac bezpiecznik.Wiesz mam centralny na pilota ale prymitywny jakiś poprzedniego właśiciela własnej roboty a w pilocie bateria padła a jak dawałem nowe aku to podłączyłem kleme + i sie zatrzasneło otworzyłem z kluczyka ale zapomnialem że siłownik i tak to zamknie jak tylko wyjme kluczyk no i odpaliłem autko poszedłem odśnieżać, autko ładnie odśnieżone chwytam za klamkę a tu lipa kluczyka zapasowego brak (od razu jak tylko dostałem się do auta pojechałem dorobić) i baw się tutaj