Pompka paliwa w 1.0 MK3


  • Użytkownik archiwalny

    jakie są objawy gdy pomka paliwa ma juz dość????????? słyszałem ze pompka wytrzymuje max 200 tys km . ja juz prawie tyle mam na liczniku . moze juz czas??


  • Użytkownik archiwalny

    jakie są objawy gdy pomka
    paliwa ma juz dość????????? słyszałem ze pompka wytrzymuje max 200 tys km . ja juz prawie tyle
    mam na liczniku . moze juz czas??

    pompa wytrzymuje zaleznie od paliwa jakie tankujesz oraz czy bedzie zasysala powietrze(wyjezdzanie paliwa do totalnego zera)...
    jak padnie to nie pojedziesz autem, jak slabnie to, auto moze: stracic na mocy, gasnac, miec problem z rozruchem, nierowno wchodzic na obroty oraz wolne obroty moga byc nie rowne.
    napisz jakie objawy masz w aucie i dlaczego sadzisz ze to pompa?


  • Użytkownik archiwalny

    Dokładnie, to co pisze kolega wyżej, pompa potrafi jeździć i jeździć. Znam mk3, które ma dużo ponad 200tys i nic się nie dziej. Moje mkV ma 130tys i pompa powoli pada. Dlaczego? Bo zawsze brakuje na paliwo


  • Użytkownik archiwalny

    Zawsze tankuje 95 przez półtora roku paliwa zbrakło mi tylko raz ale to i tak mnie Swistak mocno zdziwił poniewaz gasł odpalał i dalej jechał i tak bez paliwa przejechałem ze 3 kilometry :D filtr paliwa wymieniałem rok temu moze juz sie przypchał? Najgorsze jest to ze nie reaguje na pedał gazu do pewnego stopnia a nagle szarpnie i juz idzie normalnie!!bardzo po mału spada na 800 obrotów ale spada i czasami nie równo pracuje !!!A czasami odpala i chodzi jak igiełka nawet na chwilke sie nie przydusi wychodze z założenia ze to musi sie dziac cos z paliwem:)


  • Użytkownik archiwalny

    Zawsze tankuje 95 przez
    półtora roku paliwa zbrakło mi tylko raz ale to i tak mnie Swistak mocno zdziwił poniewaz
    gasł odpalał i dalej jechał i tak bez paliwa przejechałem ze 3 kilometry filtr paliwa
    wymieniałem rok temu moze juz sie przypchał? Najgorsze jest to ze nie reaguje na pedał gazu do
    pewnego stopnia a nagle szarpnie i juz idzie normalnie!!bardzo po mału spada na 800 obrotów
    ale spada i czasami nie równo pracuje !!!A czasami odpala i chodzi jak igiełka nawet na
    chwilke sie nie przydusi wychodze z założenia ze to musi sie dziac cos z paliwem:)

    filtr nie powinien sie tak szybo zapchac chyba ze tankujesz bagno a nie bene. Moze w jakis sposob z paliwem podawane jest tez powietrze(gdzies jakas nieszczelnosc w ukaldzie paliwowym) w innym temacie piszesz ze olej w filtrze powietrza masz, ale jest on wmiare czysty zeby powietrze moglo swobotnie przedostac sie przez niego? sprawdz czy silnik ogolnie ma dojscie powietrza caly czas.


  • Użytkownik archiwalny

    Witam kolego, ja u siebie mam niemal identyczne objawy i próbuje z tym walczyć od dłuższego czasu. Z pewną różnicą: Filtr paliwa nóweczka, podobnie jak f. powietrza. Owszem, ma chlapnięte delikatnie na środku olejem, ale to mnie nie martwi, bo olej świeżutki czyściutki a zresztą przepływ powietrza jest zachowany. W sumie to pompy paliwa na dobrą sprawę nie sprawdzałem. Patrząc wstecz to jak sie wziąłem za wymiane f. paliwa to okazało się, że siedzi oryginał i nie ma wcale ochoty wyleźć Więc pompa dostawała praktycznie niefiltrowaną wachę. Dodatkowo ostatnio zdarzyło mi się kilka razy zjeździć prawie do pustego..


  • Użytkownik archiwalny

    wziąłem za wymiane f. paliwa to okazało się, że siedzi oryginał i nie ma wcale ochoty wyleźć
    Więc pompa dostawała praktycznie niefiltrowaną wachę. Dodatkowo ostatnio zdarzyło mi się

    z tego co mi wiadomo to pompa paliwa jest w baku wiec przed filtrem


  • Użytkownik archiwalny

    hmm, być może


  • Użytkownik archiwalny

    korek od wlewu paliwa mam zawsze nie dokrecony poniewaz jak go dokrece to tak jak by zapowietrzał sie układ paliwowy i szarpie strasznie momentami. seryjny filtr powietrza mam wyjety i załozony storzek nie ma mowy o tym ze dostaje za mało powietrza. a ten olej to z odmy i są naprawde go sladowe ilosci


  • Użytkownik archiwalny

    "hm, być może"

    Hmm raczej na stówę...


  • Użytkownik archiwalny

    korek od wlewu paliwa mam
    zawsze nie dokrecony poniewaz jak go dokrece to tak jak by zapowietrzał sie układ paliwowy i
    szarpie strasznie momentami. seryjny filtr powietrza mam wyjety i załozony storzek nie ma
    mowy o tym ze dostaje za mało powietrza. a ten olej to z odmy i są naprawde go sladowe ilosci

    podjedz na badanie spalin do dobrego fachowca on ci powie co i jak na ich podstawie, przez stozek tez mozesz jakiegos laga zlapac.


  • Użytkownik archiwalny

    Witam ja mam około 200tyś przebiegu ale moja pompka pompuje jak wściekła:) no chyba że poprzedni właściciel nabił nową ale wątpię. Moja pompka pójdzie do 400tyś:)
    Kochom moja japońsko bezawaryjno rakieta