[GS MK3 94'] pomocy pompa paliwa
-
Witam! Koledzy mam problem, mianowicie po wymianie kostki stacyjki nie "słychać żeby włączała się pompa paliwa". Silnik kręci, nie dziwie się że nie odpala bo pompa się nie uruchamia. Spowodowane jest pewnie tym, że u mnie był immobilaiser, którego po wymianie nowej kostki jak i kabli nie podłączyłem bo nie nie potrzebuje go, ale możliwe że razem z nim było uruchamianie pompy. Teraz pytanie do Was, jak ona jest normalnie podłączona u Was gdy nie macie tej denerwującej migającej lampki - immobi...? Jak "go" ominąć i normalnie podłączyć pompę? Proszę o odp. samochód bardzo potrzebny.
-
Immo to ten pierścień który był nałożony na stacyjkę. Załóż go z powrotem. Co do celu obchodzenia immo to kwestia sporna, lepiej mieć jakieś zabezpieczenie przed ludzmi którzy mają lepkie rączki.
-
Już ogarnięte, mechanior odłączył całe immo, podłączył pompę, i co najważniejsze zrobił "myk", że za pomocą przekaźnika pompa włączana jest tylko na czas jazdy na Pb, jak auto przełącza się na LPG... pompa jest wyłączana i nie tłoczy bez sensu paliwa w obiegu. Inna sprawa, że na forum oprócz nielicznych przypadków "odezwu" kolegów, nikt praktycznie nie podpowiedział o co pytałem, czym to spowodowane nie wiem...jeszcze rok temu pamiętam "było lepiej", zawsze można było się poradzić i otrzymać fachową poradę. Na dzień dzisiejszy to dużo komentuje się...ale kolor skóry w który ewentualnie wyposażyć starego swifta, albo "patrzcie jak mam alusy zajefajne", taka dyskusja też jest potrzebna ale brakuje "fachowego doradztwa" jakie było... No cóż, może chłopcy już nie zaglądają.