problem ze szpilką tylne koło
-
Witam Wszystkich Forumowiczów:):):)
Niedawno mechanik w moim aucie Suzuki Swift 1.0 2001r. płyn hamulcowy oraz opony na zimowe, które miałem na stalowych oryginalnych felgach. Nie widziałem jak to było robione przez mechanika. Przy odbiorze auta powiedział, ze muszę jeszcze zapłacić za jedną szpilkę – podobno się urwał przy tylnym lewym kole i dał nową.
Po dwóch dniach wyczułem przy hamowaniu nawet przy niższych prędkościach (50-60 km/godz) drganie pedału hamulca.
Zajechałem do innego mechanika, gdyż byłem poza domem, chciałem by wyważył mi koła. Przy odkręcaniu tylnego lewego koła okazało się jednak , że jedna z nakrętek wraz ze szpilką się obraca i nie można jej odkręcić, stwierdził, że chyba musieli ją dać na jakiś klej. Jakoś udało mu się to wszystko rozwiercić, powiedział, że trzeba wymienić bęben i półoś lewą tylną bo podobno jest coś z nią nie tak. Skręcił mi to wszystko do kupy tj. koło.
Wczoraj byłem u znajomego mechanika, koła nie można znowu odkręcić szpilka się kręci wraz ze śrubą.
Proszę o podpowiedzi co mam nie tak z tym kołem i drganiem pedału hamulca:
1.Jakie szpilki kupić wkręcane czy wbijane (oryginalne czy jakieś zamienniki) gdzie je można dostać?
2.Czy jak twierdził mechanik bęben lub półoś tylna lewa jest do wymiany? Czy może z felgą lub z oponą coś nie tak?
Proszę o podpowiedzi. -
1.Jakie szpilki kupić wkręcane czy wbijane (oryginalne czy jakieś zamienniki) gdzie je można dostać?
W Swifcie są szpilki wbijane,kupić je możesz na szrocie w ASO... (jak poszukasz to znajdziesz ceny gdzieś na forum)
2.Czy jak twierdził mechanik bęben lub półoś tylna lewa jest do wymiany?
Przygotuj się,że jak kupisz bęben z JC to będziesz musiał szukać innych szpilek niż oryginały,no chyba,że chcesz je przyspawać -
Jeśli mechanik mówił Ci że w 1,0 z tego roku masz z tyłu półoś do wymiany to radzę Ci zmień mechanika