[MK2 1,3 GL] tłoki
-
Pytanie dotyczy mocowania tłoka z korbowodem. W suzuki sworzeń nie ma blokady. Pewnie się go wybija. Ale pytanie zasadnicze brzmi jak go potem po wymianie dajmy na to tłoka z powrotem na korbowodzie umieścić. Wbija się go, wtłacza jakimś urządzeniem ? Czy też jest to robione inaczej. I czy może to zrobić tylko ktoś kto ma odpowiedni sprzęt. Ktoś świadczy takie usługi ?
-
Pytanie dotyczy mocowania tłoka z korbowodem. W suzuki
sworzeń nie ma blokady. Pewnie się go wybija.Raczej wyciska na prasie.
Ale pytanie zasadnicze brzmi jak go potem po wymianie
dajmy na to tłoka z powrotem na korbowodzie
umieścić. Wbija się go, wtłacza jakimś urządzeniem
? Czy też jest to robione inaczej.Są różne metody. Najprostsza - tłok się grzeje a sworzeń chłodzi (zamraża wręcz). Powstaje różnica średnic i wtedy się montuje.
I czy może tozrobić tylko ktoś kto ma odpowiedni sprzęt.
Raczej tak. Chyba, że spryciula jesteś i masz duuuuże doświadczenie.
Ktoś świadczy takie usługi ?
Zapewne wszystkie firmy dokonujące napraw głównych silników.
-
Raczej wyciska na prasie.
Są różne metody. Najprostsza - tłok się grzeje a sworzeń chłodzi (zamraża wręcz). Powstaje
różnica średnic i wtedy się montuje.
Raczej tak. Chyba, że spryciula jesteś i masz duuuuże doświadczenie.
Zapewne wszystkie firmy dokonujące napraw głównych silników.dzięki stary. Pozdrawiam