[1,3 GS 95r] sprzegło???


  • Użytkownik archiwalny

    dziwna sprawa. gdy jade na wolnych obrotach i dodam gazu samochod nabiera obrotow a nie nabiera predkosci. jakby sie slizgal na lodzie. czy to sprzeglo?? poza tym sprzeglo "lapie" bardzo wysoko. a moze to linka. pomocy...


  • Użytkownik archiwalny

    dziwna sprawa. gdy jade na wolnych obrotach i dodam gazu samochod nabiera obrotow a nie nabiera
    predkosci. jakby sie slizgal na lodzie. czy to sprzeglo?? poza tym sprzeglo "lapie" bardzo
    wysoko. a moze to linka. pomocy...

    wygląda na to, że sprzęgło się ślizga, możesz spróbować popuścić trochę linkę, ale to nic nie da jeśli sprzęgło się już skończyło


  • Użytkownik archiwalny

    Właśnie dzisiaj wymieniałem sprzęgło w swoim świstaku. Objawy były podobne.
    Za komplet dałem 260zł.


  • Użytkownik archiwalny

    dziwna sprawa. gdy jade na wolnych obrotach i dodam gazu samochod nabiera obrotow a nie nabiera
    predkosci. jakby sie slizgal na lodzie. czy to sprzeglo?? poza tym sprzeglo "lapie" bardzo
    wysoko. a moze to linka. pomocy...

    przy skrzyni biegów masz linke a na koncu linki nakretke, wykrec ja troche to moze cos pomoze, a jesli nie to czeka cie wymina sprzegla <img src="/images/graemlins/smirk.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Właśnie dzisiaj wymieniałem sprzęgło w swoim świstaku. Objawy były podobne.
    Za komplet dałem 260zł.

    Fajnie, tyle tylko, że mogłeś napisać jakie sprzęgło kupiłeś, do jakiego auta i gdzie.
    Komplet (tarcza, docisk, łożysko) ?

    Parę wyrazów więcej a unikniemy tasiemca pt.: "100 pytań do".
    No i Ci, którzy używają opcji szukaj się ucieszą <img src="/images/graemlins/smile.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    dzieki koledzy. jutro pomecze sie... jak ktos moglby zrobic foty to bylbym wdzieczny. bo mechanik ze mnie zaden... predzej kucharz <img src="/images/graemlins/smile.gif" alt="" />

    a jak sie slizga sprzeglo to musze cale wymieniac czy wystarczy sama tarcza??? jak to jest??


  • Użytkownik archiwalny

    a jak sie slizga sprzeglo to musze cale wymieniac czy wystarczy sama tarcza??? jak to jest??
    Całość, żeby później nie robić drugi raz tego samego, np. w celu wymiany docisku.


  • Użytkownik archiwalny

    dzieki koledzy. jutro pomecze sie... jak ktos moglby zrobic foty to bylbym wdzieczny. bo
    mechanik ze mnie zaden... predzej kucharz

    gdzieś pamiętam była fotka tej śruby czy raczej nakrętki regulacyjnej od sprzęgła, jest tam taka łapa w okolicach skrzyni biegów, ale jeśli się tak ślizga to chyba tylko wymiana...

    a jak sie slizga sprzeglo to musze cale wymieniac czy wystarczy sama tarcza??? jak to jest??

    teoretycznie możesz samą tarczę, ale zużyciu podlegają wszystkie elementy sprzęgła, docisk, itp. A chyba nie chcesz rozbierać tego i wymieniać za chwilę jeszcze raz... zobacz wątek obok kolega zanabył drogą kupna sprzęgło za 260zł <img src="/images/graemlins/waytogo.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    dzieki koledzy. jutro pomecze sie... jak ktos moglby zrobic foty to bylbym wdzieczny. bo
    mechanik ze mnie zaden... predzej kucharz
    Masz tu fotę

    Strzałką zaznaczone miejsce gdzie jest linka od skrzyni a na jej końcu nakrętka.


  • Użytkownik archiwalny

    dzieki koledzy. jutro pomecze sie... jak ktos moglby zrobic foty to bylbym wdzieczny. bo
    mechanik ze mnie zaden... predzej kucharz

    nadal twierdzisz, że wystarczą 4 stowki na odpicowanie tego auta?? <img src="/images/graemlins/rotfl.gif" alt="" />

    a jak sie slizga sprzeglo to musze cale wymieniac czy wystarczy sama tarcza??? jak to jest??

    całe sprzegło sie wymienia <img src="/images/graemlins/smirk.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    dzieki koledzy. jutro pomecze sie... jak ktos moglby zrobic foty to bylbym wdzieczny. bo
    mechanik ze mnie zaden... predzej kucharz

    a jak sie slizga sprzeglo to musze cale wymieniac czy wystarczy sama tarcza??? jak to jest??

    ja za okolo 260zł kupilem caly komplet, tarcza docisk i lożysko oporowe. sprzeglo kupiłem w inter carsie i jestem zadwolony działa dobrze <img src="/images/graemlins/wink.gif" alt="" />
    tylko ze ja mam 1.0L ale do twojego nie powino byc duzo drosze, albo w takiej samej cenie <img src="/images/graemlins/wink.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    nadal twierdzisz, że wystarczą 4 stowki na odpicowanie tego auta??
    całe sprzegło sie wymienia

    no moze 5stowek... wszystkie czesci bede mnie kosztowac niecale 200zl. tak poza tym to moglbym sobie ze swojego powykrecac ale nie chce. a z tym sprzeglem to powalcze. zobacze. bo pedal sprzegla serio bierze przy samej gorze. wiec moze byc linka do naciagniecia. jesli nie to mam znajomego w sklepie motoryzacyjnym. zawsze dostaje 10% rabatu i do tego nie drogo jest <img src="/images/graemlins/smile.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    a z tym sprzeglem to powalcze. zobacze. bo pedal sprzegla serio bierze przy samej
    gorze. wiec moze byc linka do naciagniecia.

    Ja tak miałem w swoim 95 podciągłem linkę i było ok... Sprzęgło zmieniłme po 8 miesiącach przy zmianie skrzyni biegów i jak patrzyłem na tarczę to dała radę by jakiś czas jeszcze. Ale to tak u mnie było....Pozdr


  • Użytkownik archiwalny

    no moze 5stowek...

    życze ci tego żeby tak było <img src="/images/graemlins/smile.gif" alt="" />

    wszystkie czesci bede mnie kosztowac niecale 200zl. tak poza tym to moglbym

    sobie ze swojego powykrecac ale nie chce. a z tym sprzeglem to powalcze. zobacze. bo pedal
    sprzegla serio bierze przy samej gorze. wiec moze byc linka do naciagniecia.

    jak by linka była do naciągnięcia to by brało od samego dołu. na 99% po prostu sprzęgło sie kończy, bo jak wiadomo to słaba strona swifta.

    jesli nie to

    mam znajomego w sklepie motoryzacyjnym. zawsze dostaje 10% rabatu i do tego nie drogo jest


  • Użytkownik archiwalny

    Ja tak miałem w swoim 95 podciągłem linkę i było ok... Sprzęgło zmieniłme po 8 miesiącach przy
    zmianie skrzyni biegów i jak patrzyłem na tarczę to dała radę by jakiś czas jeszcze. Ale to
    tak u mnie było....Pozdr

    mam nadzieje ze i umnie pomoze podciagniecie linki bo nie zamierzam i tak dlugo nim jezdzic... do wrzesnia i narazie swifcik...


  • Użytkownik archiwalny

    mam nadzieje ze i umnie pomoze podciagniecie linki bo nie zamierzam i tak dlugo nim jezdzic...
    do wrzesnia i narazie swifcik...

    nie podciągnięcie tylko chyba właśnie poluźnienie <img src="/images/graemlins/hmm.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    nie podciągnięcie tylko chyba właśnie poluźnienie

    Uwierz mi, że podciągnięcie.

    Zapraszam do dyskusji dlaczego tak a nie inaczej <img src="/images/graemlins/devil.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Uwierz mi, że podciągnięcie.
    Zapraszam do dyskusji dlaczego tak a nie inaczej

    aha czyli uwazasz ze jak sprzeglo sie ślizga i bierze na samej górze to trzeba podciągnąć linke tak?
    pierwsze słysze o takiej teorii <img src="/images/graemlins/screwy.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Uwierz mi, że podciągnięcie.
    Zapraszam do dyskusji dlaczego tak a nie inaczej

    podciągnięcie spowoduje podparcie sprzęgła,a tym samym jego ślizganie


  • Użytkownik archiwalny

    aha czyli uwazasz ze jak sprzeglo sie ślizga i bierze na samej górze to trzeba podciągnąć linke
    tak?
    pierwsze słysze o takiej teorii

    Obaj macie rację, ale celowo zacząłem tą dyskusję, żeby pewne kwestie zostały poparte argumentami.
    Dzięki temu może ktoś zapamięta co robić w takim przypadku za nim zapyta 10 raz o to samo na forum.

    <img src="/images/graemlins/20.gif" alt="" />


Log in to reply