Wycena VW Polo



  • Teść planuje sprzedać swoje Polo, aby kupić jakieś małe nowe badziewie...

    Dane auta:

    VW Polo Classic

    • rok 2000
    • pierwszy właściciel
    • silnik 1.4 16v 75KM
    • przebieg 72tyś km.
    • instalacja gazowa sekwencyjna założona przy przebiegu ok. 60tyś km.
    • kolor granatowa perła

    Auto naprawdę zadbane, czyste, prawdziwie bezwypadkowe. Wszystko do tej pory było naprawiane na bieżąco.

    Przy przebiegu ok. 50tyś km. był wymieniony na silnik na identyczny (załatwiany przez znajomego szefa serwisu ASO Seata, zmieniony rozrząd, płyny i wszystko co było niezbędne)

    Do wymiany w tej chwili są zegary oraz plecionka wydechu.

    Wyposażenie marne:

    • 1x poduszka powietrzna
    • wspomaganie kierownicy
    • regulowana kierownica
    • radio CD
    • komplet kół letnich na alufelgach (nowe opony)
    • komplet kół zimowych

    Ile to auto może być warte?


  • Użytkownik archiwalny

    Ten przebieg to prawdziwy?
    Od 2000r to powinien więcej chyba mieć przejezdżone:-)
    Ile byś chcial bo moze i bym kupił?



  • Ten przebieg to
    prawdziwy?
    Od 2000r to
    powinien więcej chyba mieć przejezdżone:-)
    Ile byś chcial bo
    moze i bym kupił?

    Teść wyjechał tym samochodem z salonu i tyle przejechał przez 12 lat.
    Cena teścia to 10tyś a ja się chciałem dowiedzieć ile rzeczywiście może dostać?

    Sam zaczynam chcieć je kupić
    A tak to auto wygląda:



  • Ładne

    Co się dzieje z zegarami i dlaczego silnik padł po 50 kkm?



  • Ładne
    Co się dzieje z
    zegarami i dlaczego silnik padł po 50 kkm?

    Zegary popsuły się jakiś czas temu. Po pierwsze to po odpaleniu przez jakiś czas działa wskaźnik temperatury silnika i paliwa, później opada do zera. Czasami można i 100km przejechać i nic takiego się nie wydarzy a czasami od chwili włączenia silnika nie działają. Do tego też obrotomierz sam przesunął się na skali. Czyli jak auto ma wyłączony silnik to obrotomierz wskazuje 2tyś, jak silnik pracuje na luzie to mamy już 3tyś obr i tak dalej. Już raz specjalista z VAGiem przywracał go do zera, ale po niedługim czasie znów zaczął wariować.

    Silnik natomiast padł od nie dużych przebiegów. Te silniki cechuje wada fabryczna czyli zamarzająca w zimie odma, głowica nie dostaje oleju i silnik się zaciera. Taki właśnie tu był przypadek. Ogólnie pechowa seria silników 1.4 16v 75KM model APE / AUA. W późniejszych wersjach silników wprowadzono podgrzewanie odmy aby problem już nie występował.


  • Użytkownik archiwalny

    Co do liczników to nie zaśniedziały styki na łączeniu licznika i kabelków?



  • Co do liczników to
    nie zaśniedziały styki na łączeniu licznika i kabelków?

    Nigdy nie było to rozbierane. Teść tylko dostał od mechanika diagnozę: wymienić licznik. Jednak od drugiego dostał inną: winny regulator napięcia


  • Użytkownik archiwalny

    Nigdy nie było to
    rozbierane. Teść tylko dostał od mechanika diagnozę: wymienić licznik. Jednak od
    drugiego dostał inną: winny regulator napięcia

    Jakby regulator padł to przecież chyba by nie było ładowania?



  • Jakby regulator
    padł to przecież chyba by nie było ładowania?

    Jak regulator napięcia pada to może dawać za duży prąd również (takie coś miałem w skuterze, choć w nim wszystko jest bardzo ubogie technologicznie).

    Natomiast ten mechanik twierdził, że kiedyś do niego ktoś przyjechał Cordobą z podobnymi objawami i wszystko się naprawiło po wymianie tego regulatora...



  • Nigdy nie było to
    rozbierane. Teść tylko dostał od mechanika diagnozę: wymienić licznik. Jednak od
    drugiego dostał inną: winny regulator napięcia

    I możliwe, że tak jest. A konkretnie nie regulator tylko stabilizator napięcia.

    Mieliśmy taki przypadek w Tico. Zegary poszły na wymianę, a uszkodzony był układ scalony za 3zł.

    Tylko pytanie, czy w "polowych" zegarach też jest stabilizator


Log in to reply