Co dziś dłubałem w VAGu
-
Witam pomyślałem o tym by stworzyć temat dotyczący, napraw samodzielnych autek którymi jeździmy. Podobny do tego który założył kolega chris2233.
Wpisujcie się drodzy dłubacze.
Tak wiec dzisiaj wymieniłem podświetlanie zegarów w golfie, wyrzuciłem standardowe żaróweczki mgliście podświetlające zegarki a wstawiłem diody LED w ich miejsce, obecnie nie narzekam już na słabe podświetlanie zegarów.
-
Witam pomyślałem o
tym by stworzyć temat dotyczący, napraw samodzielnych autek którymi jeździmy.
Podobny do tego który założył kolega chris2233.Tylko popraw tytuł wątku, bo razi to "długałem".
Tak wiec dzisiaj
wymieniłem podświetlanie zegarów w golfie, wyrzuciłem standardowe żaróweczki
mgliście podświetlające zegarki a wstawiłem diody LED w ich miejsce, obecnie nie
narzekam już na słabe podświetlanie zegarów.Masz może foty "przed" i "po" wymianie?
Mam na myśli "jakość" świecenia. -
Niby nic nie wymieniłem ale wyprałem tapicerkę więc jakaś zmiana na plus jednak zaszła
-
Niestety, obecnie nie dłubię, ale mogę się pochwalić co dłubałem kiedyś
Absolutnie wszystkie modyfikacje robiłem własnymi rękoma
a tak wyglądał w chwili sprzedaży
Były też zegary własnej produkcji:
Te natomiast były z Golfa 4, wszystko w nich działało, za wyjątkiem tego, że strasznie przekłamywało prędkość (podobno można wyregulować to VAGiem, ale odpuściłem sobie).
Jak na dresowóz to chyba nie prezentował się najgorzej?
-
No przyznać muszę ze pomysł z zegarami od Golfa 4 jest fantastyczny. To fotka z czytelnością zegarów po wymianie
Edyta . golfik przeszedł przegląd bez żadnych problemów, wspolnie z ojcem planuje zakonserwować przed zimą trójeczkę. W piątek był na hamowni rezultat z pomiarów mocy to 92KM i 198Nm momentu obrotowego. Jak na 14letni silnik 1.9TDi to chyba nieźle
Edyta 26 listopad 2011. Wymiana klocków przód na DELPHI, koszt 89zl, czas pracy 1h.