Gasnący silnik po rozgrzaniu.


  • Użytkownik archiwalny

    Witam "VAG-owiczów"

    Mam problem ze swoją Cordi - silnik jak się nagrzeje do swojej optymalnej temperatury pracy, to obroty jałowe spadają i auto gaśnie. Nie zaobserwowałem żadnego spadku mocy, przerywania przy dodawaniu gazu. Jedyny objaw to ten powyższy.
    Gdy silnik jest zimny, np. odpalony po kilku-, kilkunastu godzinach postoju, to pracuje idealnie tj. nie ma powyższego objawu, wolne obroty są w normie.

    Jak myślicie? Zacząć od podstawowych spraw, czyli wymiana świec, przewodów WN, czyszczeniu kopułki, czy od razu myśleć o czymś poważniejszym?

    Auto podpięte pod kompa nie wykazało żadnych błędów.
    To znaczy jedyny błąd jaki się pokazał, to 00515 czyli "Czujnik Halla G-40, BRAK SYGNAŁU"
    Ale on podobno zawsze się pokazuje jak auto ma tylko włączony zapłon, a silnik nie jest uruchomiony.
    Dodam, że w tym silniku czujnika Halla znajduje się w aparacie zapłonowym.



  • IMO to nie czujnik Halla. Gdyby był walnięty nie odpalił byś auta. Ale coś z elektroniką na bank.
    A czytałeś błędy na uruchomionym silniku?


  • Użytkownik archiwalny

    IMO to nie czujnik
    Halla. Gdyby był walnięty nie odpalił byś auta.

    Tak też właśnie myślałem.

    Ale coś z elektroniką na bank.

    Ludzie na necie piszą, że przepustnica może wymagać czyszczenia.

    A czytałeś błędy na
    uruchomionym silniku?

    Pierwszy raz w życiu podpinałem auto pod kompa i... po prostu o tym nie pomyślałem.
    Jutro to zrobię.


  • Użytkownik archiwalny

    Wymiana świec i przewodów WN nie pomogła.



  • Ludzie na necie
    piszą, że przepustnica może wymagać czyszczenia.
    Podreguluj tymczasowo linkę (masz linkę? ) tak, żeby przepustnica była minimalnie uchylona nawet przy puszczonym pedale i zobacz co się będzie działo. Jeżeli pomoże to ja bym stawiał właśnie na brudną przepustnice albo uszkodzony silniczek krokowy przepustnicy


  • Użytkownik archiwalny

    Podreguluj
    tymczasowo linkę (masz linkę? ) tak, żeby przepustnica była minimalnie uchylona
    nawet przy puszczonym pedale i zobacz co się będzie działo.

    O lince nie pomyślałem, bo faktycznie była odpinana kilka razy po wymianach krokowca i czyszczeniu przepustnicy.

    Jeżeli pomoże to ja bym
    stawiał właśnie na brudną przepustnice albo uszkodzony silniczek krokowy
    przepustnicy

    j/w


Log in to reply