Dmuchawa kabiny dziala dopiero na 2 i 3 predkosci an 1 nie chodzi/?


  • Użytkownik archiwalny

    jak w temacie jak usunac ta usterke?? kiedys mi dziadek mowil zbeym nie odpalal samochodu przy ustawionej predkosci dmuchawy na zero , ze zawsze powinna byc na 1 ustawiona, ale nie posluchalem i sie narobilo.... jak to mozna naprawic teraz??


  • Użytkownik archiwalny

    jak w temacie jak usunac ta usterke?? kiedys mi dziadek mowil zbeym nie odpalal samochodu przy
    ustawionej predkosci dmuchawy na zero , ze zawsze powinna byc na 1 ustawiona, ale nie
    posluchalem i sie narobilo.... jak to mozna naprawic teraz??

    To jest wielka ciekawostka, to co dziadek mówił - nie widzę związku...
    Coś jest ze stykami we włączniku, nie naprawiałem tego, nie rozbierałem, kojarzę tylko prawdopodobny problem z dobraniem się do tego wy/przełącznika.


  • Użytkownik archiwalny

    To jest wielka ciekawostka, to co dziadek mówił - nie widzę związku...
    Coś jest ze stykami we włączniku, nie naprawiałem tego, nie rozbierałem, kojarzę tylko
    prawdopodobny problem z dobraniem się do tego wy/przełącznika.

    Ale faktycznie w zime jak nie moglem odpalic auta to ustawilem predkosc dmuchwy na 0 i odpalalem auto, krecilem kilka razy rozrusznikiem po kilka sekund i gdzies tak po paru minutach auto odpalilo, ale dmuchwa jak wlaczylem na 1 juz nie chodzila, dopiero na 2, takze chyba jest z tym jakies powiazanie


  • Użytkownik archiwalny

    Nie ma - chyba tylko taki, że jak masz przy odpalaniu włączoną dmuchawę, to obciążasz dodatkowo
    akumulator.
    Coś jest nie tak z tym odpalaniem - żeby tak męczyć skodzinkę, nawet zimą skody dobrze odpalają, jak są sprawne.
    Masz w ogóle pojęcie, jak prawidłowo odpalać wóz, by załączyć, bądź nie automatyczne ssanie? Brak tej wiedzy jest podstawowym błędem zarzynającym skutecznie akumulator, silnik też...

    Wracając do nadmuchu - pewnie są styki wypalone, więc dziadek zostawił w pozycji 1, jak już załapał włącznik...


  • Użytkownik archiwalny

    Witam, możesz jeszcze mieć zaśniedziały styk na opornikach w samej dmuchawie. Może też być przepalony w/w opornik.


Log in to reply