Jak wymienic przewod ktory laczy modul z aparatem zaplonowym?


  • Użytkownik archiwalny

    otorz ten przewod mam przetarty i czasami mi auto gasnie musze go poprawiac zeby auto odpalilo i zeby obroty nie falowaly. Jak sie go wymienia? nie wiem czy moge rozebrac aparat zaplonowy i nie wiem jak ten przewod jest tam laczony z aparatem, czy jest lutowany czy przykrecany sruba czy moze na zatyczki. Prosze o odpowiedz


  • Użytkownik archiwalny

    najprościej zaizolować lub zastosować koszulkę termokurczliwą -co do przewodu to chyba jest lutowany ale jego wymiana w całości oprócz nadmiaru pracy nie da efektu lepszego niż powyższymi metodami


  • Użytkownik archiwalny

    otorz ten przewod mam przetarty i czasami mi auto gasnie musze go poprawiac zeby auto odpalilo i
    zeby obroty nie falowaly. Jak sie go wymienia? nie wiem czy moge rozebrac aparat zaplonowy
    i nie wiem jak ten przewod jest tam laczony z aparatem, czy jest lutowany czy przykrecany
    sruba czy moze na zatyczki. Prosze o odpowiedz

    Jak chcesz założyć nowy przewód to musisz go kupić razem z cewką chyba że udało by Ci się kupić sam przewód to na foto widać jak jest przylutowany do cewki.


  • Użytkownik archiwalny

    Jak chcesz założyć nowy przewód to musisz go kupić razem z cewką chyba że udało by Ci się kupić
    sam przewód to na foto widać jak jest przylutowany do cewki.

    Wielkie dzieki wlasnie takowy zakupilem na allegro. kolo srody zamontuje:)


  • Użytkownik archiwalny

    Wielkie dzieki wlasnie takowy zakupilem na allegro. kolo srody zamontuje:)

    Najpierw w opcji szukaj znajdź posty o rozkręcaniu aparatu zapłonowego - to pomoże w dostaniu się do tej cewki, bez pogubienia śrubek, bez zniszczenia aparatu...

    Powodzenia


  • Użytkownik archiwalny

    najprościej zaizolować lub zastosować koszulkę termokurczliwą -co do przewodu to chyba jest
    lutowany ale jego wymiana w całości oprócz nadmiaru pracy nie da efektu lepszego niż
    powyższymi metodami

    Dzieki faktycznie zaizolowalem i jest juz dobrze:)


Log in to reply