pomocy!!!wymiana licznika z zegarkiem na licznik z obrotomierzem


  • Użytkownik archiwalny

    witam
    jestem tu nowy,zakupiłem licznik z obrotomierzem ponieważ mam z zegarkiem,teraz mam problem z jego podłączeniem.jak mam to zrobić zeby obrotomierz działał??wiem gdzie mam sie podpiąc pod cewke ale niewiem gdzie pod zegary i niewiem czy coś tam trzeba zmieniać.prosze o pomoc


  • Użytkownik archiwalny

    witam
    jestem tu nowy,zakupiłem licznik z obrotomierzem ponieważ mam z zegarkiem,teraz mam problem z
    jego podłączeniem.jak mam to zrobić zeby obrotomierz działał??wiem gdzie mam sie podpiąc
    pod cewke ale niewiem gdzie pod zegary i niewiem czy coś tam trzeba zmieniać.prosze o pomoc

    Cześć, znajdź książkę Jałowieckiego, tam wszystko jest opisane.


  • Użytkownik archiwalny

    witam
    jestem tu nowy,zakupiłem licznik z obrotomierzem ponieważ mam z zegarkiem,teraz mam problem z
    jego podłączeniem.jak mam to zrobić zeby obrotomierz działał??wiem gdzie mam sie podpiąc
    pod cewke ale niewiem gdzie pod zegary i niewiem czy coś tam trzeba zmieniać.prosze o pomoc

    z tego co pamiętam masz w obrotomierzu plus minus i pod cewke kabelek. U mnie jak dobrze pamietam na płytce było zaznaczione plus iminus lub sam plus juz nie pamietam rownolegle lezal kanbel np z + a osobno z boku wpiety byl do cewki łatwo to rozkumać.


  • Użytkownik archiwalny

    witam
    jestem tu nowy,zakupiłem licznik z obrotomierzem ponieważ mam z zegarkiem,teraz mam problem z
    jego podłączeniem.jak mam to zrobić zeby obrotomierz działał??wiem gdzie mam sie podpiąc
    pod cewke ale niewiem gdzie pod zegary i niewiem czy coś tam trzeba zmieniać.prosze o pomoc

    witam,wszytsko działa i jest ok,zrobiłem to metodą prób i błędów,podłączyłem kabelek do cewki i doprowadziłem do licznika,odpaliłem silnik i po kolei patrzyłem gdzie bedzie działał i zadziałał pod minusem niewiem czemu. wielkie dzieki


  • Użytkownik archiwalny

    witam,wszytsko działa i jest ok,zrobiłem to metodą prób i błędów,podłączyłem kabelek do cewki i
    doprowadziłem do licznika,odpaliłem silnik i po kolei patrzyłem gdzie bedzie działał i
    zadziałał pod minusem niewiem czemu. wielkie dzieki

    Ciekawostka z tym minusem... A prawidłowo pokazuje?
    Wedle knigi pana J. obrotek ma 3 podłączenia: "-" z masą, "+" z plusem, "1" sygnał z cewki podany na 9 pin w 10-pinowej kostce połączeniowej.


Log in to reply