Witam mam problem przy odpalaniu z moja skoda favorit
-
Stoi sobie moja skoda wchodze do niej i odpalam niby oidpalila zalapala ale obroty spadaja z 1000 do zera i gasnie musze leciutenko przytrzmac pedal gazu na okolo 900-1000 obrotow i po okolo 5-10 sekund poscic i wtedy chodzi. nie wiem dlaczeg tak sie dzieje.Nie dzieje sie to zawsze ale naprawde czesto. Dzialo sie tak nawet latem gdy bylo cieplo.Co to moze bys co sprawdzic z gory dziekuje za odp jest to frytka z 94roku LX 105 000km
-
Stoi sobie moja skoda wchodze do niej i odpalam niby
oidpalila zalapala ale obroty spadaja z 1000 do
zera i gasnie musze leciutenko przytrzmac pedal
gazu na okolo 900-1000 obrotow i po okolo 5-10
sekund poscic i wtedy chodzi. nie wiem dlaczeg tak
sie dzieje.Nie dzieje sie to zawsze ale naprawde
czesto. Dzialo sie tak nawet latem gdy bylo
cieplo.Co to moze bys co sprawdzic z gory dziekuje
za odp jest to frytka z 94roku LX 105 000kmWitam. Na roizgrzanym silniku jak jest jakie ma obroty jałowe i czy jest ok?. Istnieje możliwość że masz źle ustawione ssanie, ale przed tym powienienś sprawdzić kopółke, palec przewody świece. Rozumiem że masz tak na benzynie i masz zwykły gaźnik a nie elektronik. Połączenia elektryczne modułu cewki i zaworu wolnych oborów też powinieneś sprawdzić.
Nie wiem na ile się orientujesz w budowie gaźnika i zasadzie działania ssania ale jak na ciepłym jest dobrze to powinieneś się zająć ssaniem.
P.s Ogólnie to korzystaj z opcji szukaj na temat odpalania ssania było tego mnóstwo. Pozdrawiam
W razie problemów pisz to pomożemy. -
Aha dzieki za info. Zwykly gaznik mam i na benzynie jezdze. na rozgrzanym jest ok 900obr. Nie wiem wlasnie czy to wiuna ssania czy gaznika musialbym chyba ja wstawic do jakiegos mechanika zeby mi podregulowal..
-
Aha dzieki za info. Zwykly gaznik mam i na benzynie
jezdze. na rozgrzanym jest ok 900obr. Nie wiem
wlasnie czy to wiuna ssania czy gaznika musialbym
chyba ja wstawic do jakiegos mechanika zeby mi
podregulowal..Skoro na rozgrzanym jest ok to powinieneś sie ssaniem zająć.Czy zdejmowałeś kiedyś obudowę filtra powietrza i oglądałeś gaźnik? Są dwie regulacje czas działania ssania i obroty na ssaniu. Od strony akumulatora do gażnika(pokrywa z bimatalem) wchodzą dwa węże gumowe od cieczy chłodzącej luzujesz te 3 śrubki i możesz kręcić pokrywą. Kręcisz w prawo ssanie dłużej pracuje w lewo krócej proponuje ustawić między znaki- takie nacięcia. Śruba od oborów na ssaniu jest pod tą pokrywą i opiera się o taką tarczkę Spróbuj wkręcić o jeden obrót. Sprawezić jak działą i jak zapala najlepiej po całonocnym postoju na dworze.
ROzumiem że zanim odpalisz to wciskasz pedał gazu puszczasz i dopiero odpalasz?
Sprawdź też wężyki podciśnieniowe( gumowe) może któryś pękł lub sparciał . W rqzie czego to pisz.