Gazziwo w vectrze


  • Użytkownik archiwalny

    Postanowiłem pogrzebać przy gazie w vectrze, mam kilka pytań do obytych już w temacie ,
    gazu pali dużo 15 litrów w mieście, ale to mi nie przeszkadza bo w trasie schodzi do 10 ,zastanawiam sie nad parownikiem czy nie jest za "słaby" mam taki - klik
    100 hp znaczy do 100 koni ? vcetra ma 136 więc czy ten parownik nadąży odparować dużą ilość lpg ? zastanawiam sie nad tym bo zauważyłem że vectra ma większą moc na gazie jak butla jest prawie pusta ,

    gazownik poradził założenie blossa ,ma ktoś na sprzedaż ?


  • Użytkownik archiwalny

    zastanawiam

    sie nad parownikiem czy nie jest za "słaby" mam taki -
    klik
    100 hp znaczy do
    100 koni ?

    jak dobrze pamiętam tak właśnie jest. miałem w carinie (116 KM) stary parownik 100hp, po wymianie na chyba właśnie 130hp osiągi się poprawiły wyraźnie i spalanie spadło, na pewno też dlatego, że tamten był już mocno wyeksploatowany.


  • Użytkownik archiwalny

    Za słaby ten parownik i zapewne wyeksplatowany.
    On obsługuje do 100HP(koni).Widzę że to LPG ładna druciarnia
    Potrzebujesz reduktor ok. 150hp


  • Użytkownik archiwalny

    Parownik można powiedzieć że nowy , nowe membrany i wyszorowany z brudu ,szukam właśnie parownika do 140 kucy, taka instalacja nie powinna być zamontowana do tego silnika ,silnik jest zbyt wymagający ,ale jak narazie problemów nie doświadczam ,poza falowaniem obrotów czasami na światłach


  • Użytkownik archiwalny

    Parownik można
    powiedzieć że nowy , nowe membrany i wyszorowany z brudu ,szukam właśnie parownika
    do 140 kucy, taka instalacja nie powinna być zamontowana do tego silnika ,silnik
    jest zbyt wymagający ,ale jak narazie problemów nie doświadczam ,poza falowaniem
    obrotów czasami na światłach

    z tym falowaniem obrotów na LPG to bywa różnie, jeśli chodzi o przyczyny, czasami wystarczy zmienić stację na której się tankuje - jakość gazu ma tu też duże znaczenie


  • Użytkownik archiwalny

    tankuje tylko na schell


  • Użytkownik archiwalny

    z tym falowaniem
    obrotów na LPG to bywa różnie, jeśli chodzi o przyczyny, czasami wystarczy zmienić
    stację na której się tankuje - jakość gazu ma tu też duże znaczenie

    Potwierdzam, zawsze tankowałem na jednym i tym samym Statoilu, no chyba, że byłem gdzieś poza miastem etc. wczoraj auta zaczęło szarpać niemiłosiernie (nie dało się z zakrętu na 2 wyjechać), dzisiaj chciałem jechać ze sromotną awanturą do serwisu. Stwierdziłem jednak, że doleje do pełna innego gazu, po zalaniu gazu z orlena auto zrobiło się szatanem i nie przerwało ani razu


  • Użytkownik archiwalny

    Potwierdzam, zawsze
    tankowałem na jednym i tym samym Statoilu, no chyba, że byłem gdzieś poza miastem
    etc. wczoraj auta zaczęło szarpać niemiłosiernie (nie dało się z zakrętu na 2
    wyjechać), dzisiaj chciałem jechać ze sromotną awanturą do serwisu. Stwierdziłem
    jednak, że doleje do pełna innego gazu, po zalaniu gazu z orlena auto zrobiło się
    szatanem i nie przerwało ani razu

    Dokładnie, w dodatku na kiepskim gazie spalanie też potrafi niemile zaskoczyć

    Gaz z shell'a nigdy problemów nie sprawiał


  • Użytkownik archiwalny

    polecicie jakiś znany parownik ,do którego dostane zestaw naprawczy w razie regeneracji?


  • Użytkownik archiwalny

    Dziś w trasie miałem pierwszy problem z gazem ,autko troszkę sie przymuliło i dziwnie przyspiesza ,tzn-przyspiesza z przerwami sekunda ciągnie i sekunda lekko przestaje ,jutro sie zdzwonie z gazownikiem i pewnie skończy sie na wymianie parownika na mocniejszy ,choć jutro może już problemu nie być ,dzisiaj vectra dostała wybitnie po garach gazem, przez pół godziny pełen gaz około 190 km/h może coś sie przestawiło ?


  • Użytkownik archiwalny

    falowanie obrotów dzisiaj wykluczyłem , wykręciłem silniczek krokowy gazu ,przesmarowałem mechanizm wysuwający i przestał falować na obrotach ;))

    kupiłem też nowy parownik tomasetto 200hp
    w sobotę może uda sie założyć


  • Użytkownik archiwalny

    falowanie obrotów
    dzisiaj wykluczyłem , wykręciłem silniczek krokowy gazu ,przesmarowałem mechanizm
    wysuwający i przestał falować na obrotach ;))
    kupiłem też nowy
    parownik tomasetto 200hp
    w sobotę może uda
    sie założyć

    Daj znać jak będzie auto śmigać po wymianach

    W carinie co jakiś czas musiałem przeczyścić przepustnicę i wtedy falowanie obrotów zazwyczaj ustawało


Log in to reply