Mercedes teścia odmawia posłuszeństwa!
-
Witajcie,
Pacjent-Merc C220 benzyna 94r.automat
A dolegliwości są następujące ,rano często chodzi na trzy garki ,przy przełączaniu z Drive na wsteczny lubi sie zdławić i zgasnąć ,czasem jak sie postoi dłużej w mieście to zaczyna sie grzać mocno,czasem jak mu sie depnie na trasie to nie chce sie zebrać i dymi jak TDI z rzygającą turbiną.Postanowiłem zapytać tu ,bo to dość popularne autko i może ktoś zabierze głos w tej sprawie .
Pozdrawiam. -
Mój co prawda W201 grzał się w korku i nie chodził równo, po wymianie kabli i świec wszystko wróciło do normy. Co do kopcenia nie mam pojęcia...
-
To trudno powiedzieć bo to symptomy wielu potencjalnych awarii. A to cewka bo chodzi na 3 garach a to może UPG bo grzeje się i kopci. Najlepiej odkręcić świece i zobaczyć czy któraś nie jest bardziej czarna. i sprawdzić oczywiście błędy w kompie może coś pokaże.
-
94 rok i komputer??? Raczej nie ... Jest na pewno wejście do sterownika poduszek powietrznych, ale to tyle jeśli chodzi o "komputerowatość"
-
Skoro u brata w seacie ibizie z 94r jest złącze OBD2 i można sprawdzić wszystko to i w mercedesie też komputer powinien mieć możliwość połączenia sie kabelkiem.
-
możliwość sprawdzenia jest pod kompem, świece sprawdziłem wszystkie takie same ,niedawno zmienione z kablami, może przepływka?
I jeszcze co ciekawe merc nie ma silnika na wentylatorze ,jest pędzony paskiem, pewnie to powoduje grzanie się autka,ogólnie szykuje sie duży remont ,bo zaczyna pływać na drodze ,w kilku miejscach wyszły parchy z rdzy i te problemy ... -
A układ chłodniczy nie jest zapchany kamieniem???
-
Skoro u brata w
seacie ibizie z 94r jest złącze OBD2 i można sprawdzić wszystko to i w mercedesie
też komputer powinien mieć możliwość połączenia sie kabelkiem.Jeśli auto nie posiada wtrysku mechanicznego to istnieje taka możliwość..., tyle, że niewiele informacji otrzymamy..
-
układ zawsze zalany płynem , u niemców raczej też tak było , kiedyś sie grzał bo kat był zapchany,ale już go niema ,jest też nowa pompa wody ,bo poprzednia podciekała.
-
chyba po problemie , jeden kabel WN był trafiony ,przebijał od czasu do czasu.
Idąc już dalej zabrałem sie za zrobienie nawiewu , coś sie zawiesiło kiedyś bo ciągle dmucha ciepłym powietrzem ,podpowie mi ktoś na jakiej zasadzie w tym meśku są sterowane przesłony od kanałów nawiewu ? Może ktoś już naprawiał coś podobnego ? Te pokrętła od temperatury to potencjometry czy jakoś są skonstruowane dźwigienki tam? -
Najprawdopodobniej podciśnieniowo, jak to w mercedesach