Honda Civic 1.4 i-DSI 83KM 5d 2006 "ufo"
-
Witam czy miał ktoś styczność z tym silnikiem jak on się sprawuje jest na łancuszku ? to jest 16 zaworów czy 8 ? znalazłem egzemplarz od pierwszyego właściciela z pełną historią serwisową a minusem jest to, że samochód był objęty akcją serwisową i miał malowany dach wartość na dachu po pomiarze od 330 mm do 360mm, gdzie na reszcie samochodu do 98 mm , 105 mm, poza tym miał niewielką stłuczkę która jest udokumentowna i była usuwana w serwisie. bardzo dobre wyposażenie cena za 2006 rok przebieg 64 000 km cena 29 000 zł co myślicie o takiej okazji ??
-
Witam czy miał
ktoś styczność z tym silnikiem jak on się sprawuje jest na łancuszku ? to jest 16
zaworów czy 8 ? znalazłem egzemplarz od pierwszyego właściciela z pełną historią
serwisową a minusem jest to, że samochód był objęty akcją serwisową i miał malowany
dach wartość na dachu po pomiarze od 330 mm do 360mm, gdzie na reszcie samochodu do
98 mm , 105 mm, poza tym miał niewielką stłuczkę która jest udokumentowna i była
usuwana w serwisie. bardzo dobre wyposażenie cena za 2006 rok przebieg 64 000 km
cena 29 000 zł co myślicie o takiej okazji ??Nie wiem, czy jest to wersja z tym "lepszym" zderzakiem i chromowanymi trójkątami al'a wydechy z tyłu, bo jeśli nie, to o ile Ci to nie przeszkadza to w porządku, mi bez tych ozdób się nie podoba... 1.4 to podstawowy silnik, u mnie w domu jest co prawda Honda City z 2009r. z mocniejszą odmianą 1.4 100KM V-tec...Osiągi przyzwoite, jednak UFO jest nieco cięższym autem i moc gdzieniegdzie może nie być wystarczająca... Jak każda Honda lubi wysokie obroty... Wg mnie lepszym rozwiązaniem - optymalnym byłby motor 1.6 w Civicu, ale jak się nie ma co się lubi... Co do ilości zaworów to przyznam się nie wiem...
U mnie Honda bezawaryjnie 3 lata jeździ -> od nowości...
-
Witam czy miał
ktoś styczność z tym silnikiem jak on się sprawuje jest na łancuszku ? to jest 16
zaworów czy 8 ?Kod silnika: L13A7
Łańcuch i 8 zaworów.
Niestety to wszystko co wiem. -
Silnik dobry do Jazza, w Civicu odczuwalny brak mocy. Wystarczy przejechać się 1,8.
Dachy niestety mają problem w okolicy szyby czołowej. Kupując jakikolwiek egzemplarz warto rzucić tam okiem (pod uszczelkę). To, że już był malowany, to nie znaczy, że "temat zamknięty".