BRAK wolnych obrotów na benzynie
-
SKODA FAVORIT 91 LPG-problem jest tego typu że moja Skodzinka od wiosny tego roku(2005:) nie była palona na benzynie i kiedy zaczeły sie chłody to zaczołem ją przełaczać na benzynke na noc, ale niestety cos sie porobiło ze na tej benzynie wogule nie ma wolnych obrotów(na gazie jest wszystko ok).
I gdy ustawiłem wolne obroty na benzynie to w tedy na gazie nie było wolnych obrotow tylko cały czas mial jakies 4 000 obr. no to ja spowrotem zaczolem krecic ta srubka przy gazniku od wolnych obrotow benzy i wtedy na gazie spadly obroty ale ne benie dalej nie ma:(
czy Ktoś mi moze pomóc? -
proponuje zebys przeczytal watek " gaz poraz 101" dokładnie taki sam przypadek
-
SKODA FAVORIT 91 LPG-problem jest tego typu że moja Skodzinka od wiosny tego roku(2005:) nie
była palona na benzynie i kiedy zaczeły sie chłody to zaczołem ją przełaczać na benzynke na
noc, ale niestety cos sie porobiło ze na tej benzynie wogule nie ma wolnych obrotów(na
gazie jest wszystko ok).
I gdy ustawiłem wolne obroty na benzynie to w tedy na gazie nie było wolnych obrotow tylko cały
czas mial jakies 4 000 obr. no to ja spowrotem zaczolem krecic ta srubka przy gazniku od
wolnych obrotow benzy i wtedy na gazie spadly obroty ale ne benie dalej nie ma:(
czy Ktoś mi moze pomóc?a nie lepiej pokrecic obrotyjalowe lpg na parowniku a nie na gazniku ? bo jesli masz poprawne wlne oborty na lpg a potem regulujac wolne obroty na benzynce pwodujez ze po przejsciu na lpg masz wolne obroty benzynki i dodatkowo wolne obroty z lpg czyli suma obrotow idzie w gore
-
a nie lepiej pokrecic obrotyjalowe lpg na parowniku a nie na gazniku ? bo jesli masz poprawne
wlne oborty na lpg a potem regulujac wolne obroty na benzynce pwodujez ze po przejsciu na
lpg masz wolne obroty benzynki i dodatkowo wolne obroty z lpg czyli suma obrotow idzie w
goreNajpierw należy ustawić wolne obroty na benzynie, a dopiero potem na gazie. Lecz jeżeli masz ok na benzynie a na gazie 4000 przy rozgrzanym silniku to cos nie tak.
-
Najpierw należy ustawić wolne obroty na benzynie, a dopiero potem na gazie. Lecz jeżeli masz ok
na benzynie a na gazie 4000 przy rozgrzanym silniku to cos nie tak.podejrzewam ze jesli kolega ma obroty okej na lpg a nie obrotow na benzynce. To proboje regulowac je na benzynce zapominajac ze lpg w parowniku jest sruba do regulacji obrotow jalowych. Porponuje najpierw ustawic obroty poprawne na benzynce potem przelaczyc na lpg i wtedy regulowac oborty nie gaznikiem tylko srubka w parowniku
-
Zapomniałem dodać ze juz tak robiłem- tzn regulowałem wolne obroty na parowniku po wczesniejszym ustawieniu wolnych obrotów na benzynie. I udało sie ustawic z tym ze na wkrconej srubie regulacyjnej tej na parownkiu i autko chodziło, ale jak zgasiłem to juz nie mogłem zapalić(jestem prawie pewien ze to przez to ze sruba od regulacjo obrotow w pariwniku byla za bardzo wkrecona)
-
Zapomniałem dodać ze juz tak robiłem- tzn regulowałem wolne obroty na parowniku po wczesniejszym
ustawieniu wolnych obrotów na benzynie. I udało sie ustawic z tym ze na wkrconej srubie
regulacyjnej tej na parownkiu i autko chodziło, ale jak zgasiłem to juz nie mogłem
zapalić(jestem prawie pewien ze to przez to ze sruba od regulacjo obrotow w pariwniku byla
za bardzo wkrecona)a regulowales na goracym silniku czy na zimnym ?? poszukaj opisu by Baranek /debesciarsko opisane od a do z regulacja instalki lpg/
-
a regulowales na goracym silniku czy na zimnym ?? poszukaj opisu by Baranek /debesciarsko
opisane od a do z regulacja instalki lpg/regulowałem oczywiscie na goracym