Kupiłem światła do jazdy dziennej.
-
wymienić kable na grubsze
O dziwo, w tych światłach co kupiłem grubość i długość kabli jest OK!
Nie musiałem nic sztukować.
Zasilanie podłączyłem od zasilania cewki. Tam właśnie, w zasilaniu cewki pojawia się prąd +12V po przekręceniu kluczyka. Jest tam "blisko." -
tak to jest jak
biper odłączonybiper w moich drzwiach działa tylko jak deszcz pada
-
O dziwo, w tych
światłach co kupiłem grubość i długość kabli jest OK!
Nie musiałem nic
sztukować.
Zasilanie
podłączyłem od zasilania cewki. Tam właśnie, w zasilaniu cewki pojawia się prąd +12V
po przekręceniu kluczyka. Jest tam "blisko."Też chcę wziąć stamtąd plus "po zapłonie"
Tylko skąd ja wezmę plus z żarówek świateł postojowych, skoro w Suzuki "plus" jest podawany na stałe a wyłącznik świateł steruje "masą"?
-
Testowałem wczoraj komplet zakupiony do szwagrowego Lanosa i muszę powiedzieć, że jestem pozytywnie zaskoczony - światła ładnie świecą, działają wszystkie diody i gasną po zetknięciu szarego przewodu z "plusem"
-
Też chcę wziąć
stamtąd plus "po zapłonie"
Tylko skąd ja wezmę
plus z żarówek świateł postojowych, skoro w Suzuki "plus" jest podawany na stałe a
wyłącznik świateł steruje "masą"?A plus ze świateł mijania?
Podłącz pod plus z mijania, a niech się dzienne świecą przy pozycyjnych.
Będziesz miał opcję, że z tyłu się palą światła pozycyjne, jak będziesz tak chciał.Możesz też zastosować przekaźnik. Minus ze świateł postojowych będzie włączał przekaźnik, który włączy plus do sterowania świateł dziennych.
-
A plus ze świateł
mijania?
Podłącz pod plus z
mijania, a niech się dzienne świecą przy pozycyjnych.
Będziesz miał
opcję, że z tyłu się palą światła pozycyjne, jak będziesz tak chciał.Wg przepisów nic oprócz dziennych ma się nie świecić
-
Wg przepisów nic
oprócz dziennych ma się nie świecićPrawda, ale jeśli masz samochód prawie nówkę.
Fragment obowiązującego kodeksu drogowego:"W pojazdach rejestrowanych do 31 grudnia 2009 roku dopuszcza się zainstalowanie świateł do jazdy dziennej w taki sposób, że włącza się również oświetlenie pozycyjne oraz tablicy rejestracyjnej."
-
Prawda, ale jeśli
masz samochód prawie nówkę.
Fragment
obowiązującego kodeksu drogowego:
"W pojazdach
rejestrowanych do 31 grudnia 2009 roku dopuszcza się zainstalowanie świateł do jazdy
dziennej w taki sposób, że włącza się również oświetlenie pozycyjne oraz tablicy
rejestracyjnej."O tym nie wiedziałem
-
Ja w tico wziąłem sygnal do gaszenia śwaiteł dziennych z zasilania zegarka. Zegarem ma opcję przygaszania po zapaleniu świateł więc idealnie to wykorzystać. Bez bawienia się w świecenie postojówek.
-
Jeśli chodzi o tych magików z niewidocznymi ledami do faktycznie nieraz widać takich. Ale są to przeważnie magicy do kupują te ledowe światła postojowe bo są tanie jak barszcz, malutkie i słabiutko świecą. Ale po co przeplacać i kupować lepsze a do tego montują jak chcą blisko siebie. Normalnie dzienne świeca bardzo ładnie i faktycznie niektóre to mocnawo.
-
Diody się w chińskich lampach się nie przepalają, tylko są niekiedy źle przylutowane.
Najważniejsze by potem lampę ładnie uszczelnić by woda się nie dostawała. Bo właśnie nieraz się tak robi z nimi a nie pala diody.
Sam mam żarówki chinskie w domu te normalne bańkowe E27 z 36 diodami. Kupiłem je po 15zł i świaca dość fajnie w pokoju a do tego tylko 1,8W biorą. Ostatnio rozbierałem je bo właśnie po 1,5roku użytkowania spaliły się 4 diody. Wymieniłem na nowe i świecą dalej. Za Philips firmówkę trzeba dać w markecie 58zł więc wolę kupic tanie i je w razie czego naprawić bo dioda 3,3V to koszt 0,40zł. -
Ja w tico wziąłem
sygnal do gaszenia śwaiteł dziennych z zasilania zegarka. Zegarem ma opcję
przygaszania po zapaleniu świateł więc idealnie to wykorzystać. Bez bawienia się w
świecenie postojówek.No w Suzuki też tak jest - mówisz, że jak włączasz światła i zegarek przygasa to wtedy pojawia się na tym zegarku dodatkowy "plus"? On zamienia się "plusem" od zapłonu i to skutkuje przygaszeniem zegarów? Nie wiem właśnie jak to działa, że ten zegarek przygasa
-
Właśnie w tico jest kostka do tego zegarka. Tam są dwa plusy ale jeden pojawia się po włączeniu świateł. Więc pod niego podpiąłem przewód z sygnałem do gaszenia świateł dziennych. A zasilanie lamp dałem z zapłonu. Prosto i skutecznie bo co za mądry wymyslił sterowanie światłami za pomocą minusa to pewnie
-
Nie musisz zaklejać lampy, po prostu używaj na razie normalnych świateł,
nie mają prawa się przyczepić do świateł, które się nie świecąA wlasnie zze maja, oswietlenie ma byc sprawne albo zdemontowane
wiele osob zdejmowalo potluczone albo pekniete halogeny
tez nieobowiązkowe jak swiatla dzienne -
ja tam zostanę przy
stanowisku że to gra nie warta świeczki z tymi światłamichyba ze masz swiatla ksenonowe....
odblysniki tez sie wypalaja , niektore lampy potrafia byc drogie
-
Właśnie w tico jest
kostka do tego zegarka. Tam są dwa plusy ale jeden pojawia się po włączeniu świateł.
Więc pod niego podpiąłem przewód z sygnałem do gaszenia świateł dziennych. A
zasilanie lamp dałem z zapłonu. Prosto i skutecznie bo co za mądry wymyslił
sterowanie światłami za pomocą minusa to pewnieNo to już wiem wszystko - podejrzewałem właśnie, że pojawia się drugi plus (tylko czemu przygasa lampka zamiast świecić się mocniej skoro ma 2 plusy ).
Stamtąd sobie wezmę sygnał do lampek dziennychPosprawdzam multimetrem, który to kabelek
W sobotę jak dobrze pójdzie montaż
-
Dlaczego? Elektronika
-
Dlaczego?
ElektronikaWolę mechanikę Z elektroniki jestem noga - nawet nie umiem czytać schematu
-
Witajcie
Światełka już zamontowane - plusa gaszącego ledy nie brałem z żadnego zegarka, bo po zmierzeniu próbnikiem wtyku od świateł pozycyjnych okazało się , że plus pojawia się dopiero po przekręceniu przełącznika świateł w położenie świateł pozycyjnych Wcześniej było pisane, że w Swifcie plus jest cały czas na kostce, a sterowanie odbywa się przez zapodanie masy po włączeniu świateł
Także montaż bezproblemowy i oto efekt:
-
które kupiłeś do tych otworów ?