Znów coś NIETAK !....Ubywa plynu chlodniczego
-
Panowie POMOCY...otoz wymienilem uszczelke pod glowica bo niebylo ogrzewania i plyn
wywalalo...no i teraz niewywala ogrzewanie jest tyle ze plynu minimalnie ubywa tzn jak
zaleje w polowie miedzy max a min to na drugi dzien jest lekko min ... niewiem co jest bo
niewidze zadnych wyciekow ani na suchej nawierzchni ani pod maska....
Ps.Dodam ze pod korkiem oleju w dalszym ciagu zbiera sie mazisty osad...bylo tez tak przed
wymiana uszczelki...sprawdz trojnki w ukladzie doprowadzenia cieplego plynu do parownika lpg te trojnki czesto ciekna ,ale dalej masz cos nietak skoro zbiera sie ten nalot na korku wlewu ,szlifowales glowice czy tylko sama uszczelke zmieniles ?
-
sprawdz trojnki w ukladzie doprowadzenia cieplego plynu
do parownika lpg te trojnki czesto ciekna ,ale
dalej masz cos nietak skoro zbiera sie ten nalot na
korku wlewu
Moze przecieka plyn pod tulejami. -
Moze przecieka plyn pod tulejami.
Jakimi tulejami ?
-
sprawdz trojnki w ukladzie doprowadzenia cieplego plynu do parownika lpg te trojnki czesto
ciekna ,ale dalej masz cos nietak skoro zbiera sie ten nalot na korku wlewu ,szlifowales
glowice czy tylko sama uszczelke zmieniles ?Samo uszczelke ale kiedys juz byla glowica szlifowana
-
sprawdz trojnki w ukladzie doprowadzenia cieplego plynu do parownika lpg te trojnki czesto
ciekna ,ale dalej masz cos nietak skoro zbiera sie ten nalot na korku wlewu ,szlifowales
glowice czy tylko sama uszczelke zmieniles ?Ja rozmawiałem ostatnio z jednym mechem, który stwierdził, że śmietana pod korkiem może być skutkiem nie tylko padniętej uszczelki, czy innych przyczyn tkwiących w samym silniku (a skutkujących dostawaniem się wody z układu chłodzenia do oleju), ale też po prostu słabą jakością oleju. Śmietana może pojawiać się zwłaszcza, jezeli na tym oleju co teraz jeździło się już zimą.
-
Jakimi tulejami ?
cylindrowymi (Fav ma tzw. mokre tuleje, ktore sa wstawione w aluminiowy blok).
-
cylindrowymi (Fav ma tzw. mokre tuleje, ktore sa wstawione w aluminiowy blok).
No a jak tak jest to co ? Mam naprawiac tzn. wymienic tuleje ? czy jak ?
-
Ja rozmawiałem ostatnio z jednym mechem, który stwierdził, że śmietana pod korkiem może być
skutkiem nie tylko padniętej uszczelki, czy innych przyczyn tkwiących w samym silniku (a
skutkujących dostawaniem się wody z układu chłodzenia do oleju), ale też po prostu słabą
jakością oleju. Śmietana może pojawiać się zwłaszcza, jezeli na tym oleju co teraz jeździło
się już zimą.No oleju to najtanszego niemam shell helix
-
No a jak tak jest to co ? Mam naprawiac tzn. wymienic
tuleje ? czy jak ?
http://zlosniki.pl/showthreaded.php?Cat=&...o=&vc=1
http://zlosniki.pl/showthreaded.php?Cat=&...o=&vc=1 -
jeśli wymieniałeś uszczelke i planowałeś głowice to tym osadem zwłaszcza w zimien nie przejmowałbym sie
-
http://zlosniki.pl/showthreaded.php?Cat=&...o=&vc=1
http://zlosniki.pl/showthreaded.php?Cat=&...o=&vc=1A wiec jednak pewnie szlak te podkladki trafil !!!Niewiem czy teraz jezdzic az mi padna na amen czy niebardziej bedzie sie oplacac jezdzic juz do konca tak jak jest bo przeciez jakbym chcial robic to musialbym znow uszczelke wymieniac...a to koszta niemilosierne
-
jeśli wymieniałeś uszczelke i planowałeś głowice to tym osadem zwłaszcza w zimien nie
przejmowałbym sieno wymienilem i bym sie nieprzejmowal ale po troszku plynu ubywa....i co teraz