Hyundai i30 Blue Drive - Auto Testy
-
Przyznam szczerze, że ostatni większy kontakt z marką Hyundai miałem mniej więcej dekadę temu. Wtedy właśnie rajdowy światek zelektryzowała informacja o tym, że przedstawiciele tej marki zaproponowali młodemu i obiecującemu kierowcy, Tomaszowi Kucharowi, testy najnowszego Accenta WRC.
Jeśli masz ochotę przeczytać cały artykuł zapraszam TUTAJ.
Artykuł autorstwa: Rafał vel "Snajper"
Miłej lektury
-
Swietne nawiazanie do rajdow we wstepie
Jezdzilem i30 oraz Ceed`em z tym silnikiem, faktycznie mocny dol jak na r4 i slaby sredni zakres obrotow, ale dzwiek wydawal mi sie normalny, r3 nie przypominal. System start&stop od razu wylaczylem, bo nie lubie tego eco-wydziwiania, ale system pokazujacy zmiane biegu w gore / dol byl debilny, dochodzilo do sytuacji, ze sluchajac sie go jechalem pod wzniesienie na 5-tce przy 1400rpm (nie pamietam czy ten system byl w hyundaiu czy w kii, ale to jeden pies).
Za to spalanie w korkach strasznie duze, 11l przy 1.6 i 1200kg... ja mam 11 przy 1400kg i 1.8 o podobnej mocy, a to 16 letni kibel juz powoli
-
Ale się rozpisałeś... wreszcie... Choć po wstępie sądziłem, że reszta będzie streszczeniem...
Podoba mi się stwierdzenie o redukcji biegów nawet o 3, przy pięciobiegowej skrzyni fajnie to musi przebiegać. Największą wadą ISG jest jego cena (nie wiem jak obecnie, ale za ISG trzeba było dopłacać)...
Generalnie nie jest źle, aczkolwiek ciut za bardzo przypomina to inne testy tego samego egzemplarza dostępne w sieci. Zawartość praktycznie ta sama. Twój byłby najlepszy, gdyby połączyć go z informacjami z innych twoich testów i30, w końcu mięć razy już męczyłeś ten model...
PS. Przepraszam, za szybko cię pochwaliłem pisząc, że "nie jest źle". Przekaż to Rafałowi
-
Swietne nawiazanie
do rajdow we wstepie
Jezdzilem i30 oraz
Ceed`em z tym silnikiem, faktycznie mocny dol jak na r4 i slaby sredni zakres
obrotow, ale dzwiek wydawal mi sie normalny, r3 nie przypominal. System start&stop
od razu wylaczylem, bo nie lubie tego eco-wydziwiania, ale system pokazujacy zmiane
biegu w gore / dol byl debilny, dochodzilo do sytuacji, ze sluchajac sie go jechalem
pod wzniesienie na 5-tce przy 1400rpm (nie pamietam czy ten system byl w hyundaiu
czy w kii, ale to jeden pies).To raczej trzeba mieć pretensje do kierownika, a nie do systemu...
-
Wiadomo, ze nikt o zdrowych zmyslach nie jezdzi 4 cylindrowa kosiarka przy takich obrotach na piatce, a mimo wszystko podpowiedzi byly takie, ze jechalo sie maks 1600-1800rpm i zalecal kolejny bieg