z jednej strony auto stoi niżej


  • Użytkownik archiwalny

    Witam mam mały problem, w moim toledo (1L 1,8 93r) z przód od kierowcy auto stoi niżej o jakieś 1-1,5cm i w sumie nie wiem co może być przyczyną tego bo, pierwsze obstawiałem że, siadła sprężyna a więc wymieniłem obie strony amortyzatory i sprężyny i niestety sytuacja się nie zmieniła i teraz tak myślę czy jest możliwe że siedzi na wahaczach, bo od pasażera był kiedyś wymieniany a od kierowcy nie, sytuacja jest dość denerwująca, bo mam bardzo niskie zwieszenie i jak mocniej skręcam na dziurach lub krawężniku opona obciera o rant błotnika .



  • Witam mam mały
    problem, w moim toledo (1L 1,8 93r) z przód od kierowcy auto stoi niżej o jakieś
    1-1,5cm i w sumie nie wiem co może być przyczyną tego bo, pierwsze obstawiałem że,
    siadła sprężyna a więc wymieniłem obie strony amortyzatory i sprężyny i niestety
    sytuacja się nie zmieniła i teraz tak myślę czy jest możliwe że siedzi na wahaczach,
    bo od pasażera był kiedyś wymieniany a od kierowcy nie, sytuacja jest dość
    denerwująca, bo mam bardzo niskie zwieszenie i jak mocniej skręcam na dziurach lub
    krawężniku opona obciera o rant błotnika .

    Po wymianie amorków i sprężyn robiłeś zbieżność?

    Bo albo ona pomoże ustawić dobrze auto albo diagnosta powie co jest nie tak i co należy wymienić.


  • Użytkownik archiwalny

    Po wymianie amorków
    i sprężyn robiłeś zbieżność?
    Bo albo ona pomoże
    ustawić dobrze auto albo diagnosta powie co jest nie tak i co należy wymienić.

    tak zbieżność była robiona, ale to miało by jakiś wpływ na wysokość auta?



  • tak zbieżność była
    robiona, ale to miało by jakiś wpływ na wysokość auta?

    Znaczy po zrobieniu zbieżności diagnosta/mechanik powiedział "Panie, wszystko jest dobrze, można jeździć?"


  • Użytkownik archiwalny

    Znaczy po zrobieniu
    zbieżności diagnosta/mechanik powiedział "Panie, wszystko jest dobrze, można
    jeździć?"

    Dokładnie, tylko z racji, że nie miałem czasu czekać w kolejce na stacji diagnostycznej pojechałem do „mechanika”, który prowadzi warsztat nie oficjalnie powiedziałem żeby ustawił zbieżność i on bez wnikania i dyskusji kazał wjechać na kanał i ustawił, wydaje się, że dobrze, a nawet jak by zrobił to niezbyt dokładnie to raczej nie miałoby to wpływu na wysokość zawieszenia , a jeszcze dziś kolega podsuną mi taką myśl żebym zmierzył tył, bo może być tak, że siedzi lewa strona tył i unosi do góry prawy przód .


  • Użytkownik archiwalny

    wersja twojego kolegi z tyłem też jest możliwa ale ja zacząłbym od sprawdzenia stabilizatora bo pewnie sie poddał z jednej strony i ciągnie auto na jeden bok w dół


Log in to reply