Co lepsze do 20.000zł


  • Użytkownik archiwalny

    Pytanie jak w temacie,co byście kupili,jak z awaryjnoscią i cenami części, nie chodzi o serwis bo to zawsze po znajomości jakoś pójdzie. Chodzi o :
    -Audi A3 1,9 Tdi 110km (2000-2001)
    -Seat Ibiza 1,9 Tdi np 101km (2003-2005)
    -Golf 1,9 Tdi 110km (2000-2001)

    Potrzebuje coś mało palącego a przy tym dość zrywnego.

    Pozdrawiam i może sami coś zaproponujecie.


  • Użytkownik archiwalny

    Przecież to wszystko jedno i to samo, no może z wyjątkiem Ibizy, która jest mniejsza... Jak nie zależy Ci na wielkości auta to bierz Ibizę, będzie najmłodsza. Do lanserki to wiadomo - A3. Ja i tak kupiłbym Octavię. Ale ja mam inne priorytety


  • Użytkownik archiwalny

    No ja jeszcze będę miał czas w życiu na jeżdzenie większym autem


  • Użytkownik archiwalny

    Pozdrawiam i może sami coś
    zaproponujecie.

    primera p11.144
    z sr20 pod maska i gaz

    115 lub 140KM i spalanie na poziomie 9l lpg w miescie


  • Użytkownik archiwalny

    115 lub 140KM i spalanie na
    poziomie 9l lpg w miescie

    I ruda w gratisie.


  • Użytkownik archiwalny

    I ruda w gratisie.

    wskaz paluszkiem


  • Użytkownik archiwalny

    Golf 1,9 Tdi 110km (2000-2001)

    Ojciec mój ma III(1997). Z 2000-2001roku bedziesz mieć fajną IV na wypasie, audi nie bierz bo tam jest zawieszenie wielowachaczowe, drogie cholerstwo. W golfie masz prostą konstrukcję, niezawodną 1.9tdi z 110km ładnie sie do setki zbiera, spalanie tak jak teraz)(wiosna) 5.5l/100km, zima z temp do -30 to maksimum 7 l/100km. Proponuje 1.9tdi (90km) prosta konstrukcja nie do zajechania, 0-100km/h w 12s, v-max ok. 190km/h. Na co zwrócić uwagę przy zakupie, czy na Interculerze nie widać wycieków oleju jesli jest olej to turbina ma wycieki. Sprawdz progi (bolączka golfa), sprawdz wspomaganie. Częsci tańsze niż do audi, kowal da rady golfika nawet naprawić, karoseria juz ocynk. Czwórka jeżdziłem o niebo wygodniejsza od III, warto sie zastanowić nad golfem.


  • Użytkownik archiwalny

    primera p11.144
    z sr20 pod maska i gaz
    115 lub 140KM i spalanie na
    poziomie 9l lpg w miescie

    ta 140KM i 9lpg w mieście ... dziwne.
    Bo to mało kiedy chce spaść w mieście na benzynie poniżej 10 ... z reguły jest to przedział 10-11l ( mowa o kombi )


  • Użytkownik archiwalny

    ta 140KM i 9lpg w mieście ...
    dziwne.
    Bo to mało kiedy chce spaść w
    mieście na benzynie poniżej 10 ... z reguły jest to przedział 10-11l ( mowa o kombi )

    heh

    rozmawialem z moze 5 urzyszkodnikami
    korozjii sie nie doszukalem a co do spalania
    wszyscy twierdzili ze 8 w miescie jest spokojnie osiagalne

    3l omega kombi z automatem w miescie pije 12l lpg


  • Użytkownik archiwalny

    wszyscy twierdzili ze 8 w
    miescie jest spokojnie osiagalne
    3l omega kombi z automatem w
    miescie pije 12l lpg

    to chyba bez klimy i jak pedał gazu się muska


  • Użytkownik archiwalny

    to chyba bez klimy i jak
    pedał gazu się muska

    z klima i faktycznie pedal gazu sie muska ( bo nie ma potrzeby go wciskac do oporu jak to bywa w przypadku malych autek z dychawicznymi silnikami )


  • Użytkownik archiwalny

    z klima i faktycznie
    pedal gazu sie muska ( bo nie ma potrzeby go wciskac do oporu jak to bywa w
    przypadku malych autek z dychawicznymi silnikami )

    co nie zmienia faktu, że silnik tak samo jak każdy japoniec ma kopa u góry a nie na dole


  • Użytkownik archiwalny

    kumpel ma 2.0 i mówi, że jest za słabe, a 12 gazu to łapie przy zwykłej jeździe..


  • Użytkownik archiwalny

    audi nie bierz bo tam jest zawieszenie
    wielowachaczowe, drogie cholerstwo.

    A3 jest na płycie Golfa, więc zawieszenie jest równie proste w konstrukcji.


  • Użytkownik archiwalny

    co nie zmienia faktu, że
    silnik tak samo jak każdy japoniec ma kopa u góry a nie na dole

    I tego nie lubię. Wole jak ładnie ciągnie od dołu.


  • Użytkownik archiwalny

    kumpel ma 2.0 i mówi, że jest
    za słabe, a 12 gazu to łapie przy zwykłej jeździe..

    pewnie ma ta oslabiona wersje

    a wystarczy wsadzic inne walki w glowke


  • Użytkownik archiwalny

    No ja w tej kwocie kupiłem Lancię Lybra 2,4 jtd 140 KM z grudnia 2001. Maksymalna opcja wyposażenia Executive z jasną skórą. Turbina ze zmienną geometrią, nie ma turbo dziury i ma niezłego kopa. W mieście pali jakieś 8 litrów wg komputera. Wziąłem wersję kombi jako najbardziej praktyczną ale nie ma zbyt dużego bagażnika w porównaniu z innymi kombi, bo w nadkolach ma z jednej strony nawigację i zmieniarkę a z drugiej wzmacniacz i subwoofer z oryginalnej instalacji audio Bose. Zresztą to auto wielkości astry więc nie specjalnie duże. W porównaniu do jazdy Favoritką to się czuję teraz jak co najmniej dyrektor czy inny poseł
    Tak że ciągły uśmiech na twarzy w czasie jazdy. Rdzy się nie boję bo ocynkowana a silniki jtd mają dobrą opinię, rozrząd był wymieniony i regenerowana turbina, dostałem na to gwarancję. Wczoraj musiałem jednak wymienić akumulator bo padł po zimie. Jednak w razie stłuczki części blacharskie oczywiście drogie i raczej trudno dostępne ale od tego mam wykupione AC.


  • Użytkownik archiwalny

    Proponuje 1.9tdi ,
    0-100km/h w 12s, v-max ok. 190km/h.

    Jak ja lubie te wszytskie TDI.

    Jak można dać tyle kasy za samochód który bedzie objechany przez mojego strucla w lpg.
    Dałym usmieszek na końcu, ale forum jest zepsute.



  • Dałym usmieszek na końcu, ale
    forum jest zepsute.

    Sam jesteś zepsuty


  • Użytkownik archiwalny

    TDI tylko od 2.0; jezdzilem takim caddy - nawet sie zbiera, ale glosne jak traktor ze strumienica


Log in to reply