Navigation

    zlosniki.pl
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Search

    Blacharz w Wawie do łatania dziur w rajdówce potrzebny:)

    Kącik rajdowy
    2
    2
    164
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jaume Użytkownik archiwalny last edited by jaume

      Witam,

      Ponieważ moja samarka zaczyna się w kilku miejscach dezintegrować, co a)wygląda umiarkowanie pociągająco, b) grozi konfilktem z policją (szlag trafia od dołu drzwi kierowcy, co skutkuje ostrymi krawędziami, a wiemy, że to jedno z ulubionych haseł mistrzów z drogówki), c)pozostawione samo sobie może doprowadzić do rozpadu całości, w którą wsadzone jest trochę kasy i jeszcze więcej roboczogodzin ciężkiej pracy, zaczynam poszukiwania BLACHARZA. W Warszawie i niezbyt odległych okolicach. Dlatego proszę Was o podzielenie się namiarami na sprawdzone warsztaty.

      Moje wymagania:

      • rozsądny kompromis między jakością a ceną. Tzn.: nie obchodzi mnie czy tu i ówdzie zrobi im się jakiś zaciek, nie będę też z aptekarską dokładnością sprawdzał jakości polerki etc. Nie chciałbym natomiast po 3 miesiącach oglądać pękającej szpachli czy bąbli powietrza/rdzy.
        Chodzi po porstu o to, żeby cena uwzględniała fakt, że malujemy 15 letnią samarę, a nie rocznego civica type-R.
      • chciałbym też, żeby człowiek był sensowny/elastyczny/normalny. Ostatnio lakierowałem cywilne swoje auto i szlag mnie trafiał jak słyszałem: panie, po co pan chcesz to lakierować, przecież to się nie opłaca! Ktoś z takim podejściem, kto wyrzuca klienta za bramę mnie nie interesuje.

      Robótka będzie duża - wymiana drzwi szt. 2, wymiana tylnej klapy, wymiana elementu blacharskiego okalającego przednią szybę, wstawienie reperaturek tylnych błotników, wymiana błotnika przód, wyczyszczenie paru miejsc z rdzy (w tym również w środku, który jest pozbawiony wszelkich tapicerek) i na koniec tryśnięcie tego wszystkiego na biało. Auto przyjedzie niemal gołe, ze zdjętą deską rozdzielczą, trzeba będzie tylko wyjąć szyby, klamki i lampy.

      Będę wdzięczny za pomoc. mój priv: [email protected]

      pzdr,
      kowal (jaume)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        Barti Użytkownik archiwalny last edited by Barti

        Sam to kiedyś przerabiałem i bym ci polecił poszukać dookoła warszawy.
        I był raczej szukał jakiegoś "kowala", bo w warsztacie blacharskim możesz zapłacić sporo

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1 / 1
        • First post
          Last post