sprzeglo
-
wlasnie jestem po wymianie sprzegla docisku i lozyska
koszt 340 zl za wszystko wraz z robocizna:)
powstal chyba nowy problem i nie zabardzo wiem jak sobie
z nim poradzic:((
mam problemy z wlazeniem 1go biegu.musze kilkakrotnie
powahlowac drazkiem zmiany biegow i po lekkim
mocowaniu sie z nim jedynka wskoczy.co moze byc
tego przyczyna????
widzialemm ze mechanik podciaga mi linhke i teraz
sprzeglo bierze od razu moze to tu jest szkopukl -
jak mniemacie??////
poratujcie zlosnikia:)No to cieszę sie że jest Ok, mnie w sumie też to czeka, ale z tym jeszcze poczekam. A jak wrażenia z jazdy? dobrze bierze itp. Ja pytałem mechaników w stacji obsługi pojazdów i krzyknęli 650zł więc powiem że tanio Cię to wyniosło.
-
No to cieszę sie że jest Ok, mnie w sumie też to czeka,
ale z tym jeszcze poczekam. A jak wrażenia z jazdy?
dobrze bierze itp. Ja pytałem mechaników w stacji
obsługi pojazdów i krzyknęli 650zł więc powiem że
tanio Cię to wyniosło.poprostu na prowincji jest duzo taniej za robocizne mi krzyknal 100 reszta to cena czesci:)wrazenia hmmm przywyklem:)
-
Srerowanie biegami, a wiec dzwignia, drazek itp sa laczone na 6 tulejkach (3 pary) Byc moze zrobil sie luz i nie dokladnie wbijasz 1 bieg, tzn nie dociagasz w to miejsce gdzie trzeba
-
Srerowanie biegami, a wiec dzwignia, drazek itp sa
laczone na 6 tulejkach (3 pary) Byc moze zrobil sie
luz i nie dokladnie wbijasz 1 bieg, tzn nie
dociagasz w to miejsce gdzie trzebaco nalezy zatem zrobic aby bylo ok????
-
co nalezy zatem zrobic aby bylo ok????
Sprawdzic czy nie ma luzow na dzwigni zmiany biegow.
Najprosciej sprawdz czy dzwignia ma luz na boki, poruszajac delikatnie az do napotkania oporu, pozniej juz ciagnie drazek skrzyni. Mozna tez wejsc pod samochod i sprawdzic. Generalnie, jesli zmieniales sprzeglo to pewnie mechanik rozpinal sterowanie biegami i po zlozeniu moga byc jakies luzy, albo tulejkom sie skonczyl zywot
Przy dzwigni zmiany biegow jest jeszcze koszyk (w nim chodzi ta kulka ktora jest na lewarku), ale ona raczej sie nie psuje