przełącznik wycieraczek BUDOWA
-
KTO Z WAS ZNA BDB BUDOWE TEGO PRZELACZNIKA W SKODZIE FAV???
-
KTO Z WAS ZNA BDB BUDOWE TEGO PRZELACZNIKA W SKODZIE
FAV???A z czym masz dokladnie problem? Bo ja kiedys eksperymentowalem z tym wlacznikem, a wynikiem tych eksperymentow jest zmiana sposobu zalanczania spryskiwacza.
-
A z czym masz dokladnie problem? Bo ja kiedys
eksperymentowalem z tym wlacznikem, a wynikiem tych
eksperymentow jest zmiana sposobu zalanczania
spryskiwacza.problem dotyczy spryskiwacza na tyl szyby.chyba ktos przede mna w tym przelaczniku gmeral i blaszki sa powyginane:( doszedlem jednego aby zadzialala wycieraczka musi byc zwarta gorna blaszka,pytanie czy aby zadzialal spryskiwacz musi byz zwarta dolna blaszka????(prawdopodobnie tak)nie wiem dokladnie jak ma sie zachowac srodkowa i w jakim ma by c polozeniu zarowno przy pracy wycieraczki jak i spryskiwacza?????????
moze chaotycznie to opisalem ale mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi? -
To czysta moja dedykcja. U mnie działa tak. Ciągnę do siebie raz włącza się wycieraczka, czyli styka się jak twierdzisz z dolną blaszką, potem ciągnę jeszcze raz do siebie no i włącza się spryskiwacz. Tu moja dedukcja, skoro pociągam jeszcze raz do siebie więc musi tam być jeszcze jedna blaszka za tą pierwszą, no bo jak spryskiwacz działa to i autko macha ogonkiem. Możliwe że jest inaczej, ale tak mi to wygląda na logikę.
Powodzenia, może moja uwaga na coś się przyda. -
problem dotyczy spryskiwacza na tyl szyby.chyba ktos
przede mna w tym przelaczniku gmeral i blaszki sa
powyginane:( doszedlem jednego aby zadzialala
wycieraczka musi byc zwarta gorna blaszka,pytanie
czy aby zadzialal spryskiwacz musi byz zwarta dolna
blaszka????(prawdopodobnie tak)nie wiem dokladnie
jak ma sie zachowac srodkowa i w jakim ma by c
polozeniu zarowno przy pracy wycieraczki jak i
spryskiwacza?????????
moze chaotycznie to opisalem ale mam nadzieje ze wiesz o
co mi chodzi?Moze to Ci pomoze, cytuje za p.Jalowieckim:
"-przesuniecie dzwigni w kierunku do kola kierownicy powoduje wlaczenie wycieraczki
-przesuniecie dzwigni jeszcze dalej w kierunku kierownicy i przytrzymanie w tym polozeniu powoduje nadal prace wycieraczki z jednoczesnym dzialaniem spryskiwacza";
czyli jest pewnie tak jak pisal kolega wczesniej.