ASTRA II 2.0 DTI 16V ciezko odpala i nie ma mocy


  • Użytkownik archiwalny

    Witam. Ogólnie uczestniczę na kąciku Daewoo Tico, ale znajomy prosił mnie o pomoc.

    Sprowadził sobie niedawno Astre II z silnikiem 2.0 DTI 101km przebieg ponoć 220k km

    -kontrolka świec żarowych się nie świeci (bezpieczniki sprawdzone) tak jak teraz jest chłodniej, to czasami pokręci i zapali, a innym razem zapali i zaraz zgaśnie. Maksymalnie do 4 razy silnik stroi takie fochy.

    • mocy zero, nie przyspiesza prawie wcale, v-max okolo 120-130

    -wiadomo-> check engine świeci się non stop

    I teraz teorie mechaników:

    -świece żarowe do wymiany
    -przewody przelewowe do wymiany (spalanie ma bardzo niskie jak na 2.0)
    -i standardowo: "Pan zostawi na dłużej to się zobaczy)

    Po mojemu to świece do wymiany bo na zimno jest kicha (chyba że jest jakiś bezpiecznik główny świec)
    przewody bym odrzucił, bo spalanie ma w normie i nie kopci

    interesuje mnie, czy przy Turbo nie ma jakiegoś sterowanego przez komputer zaworu, ten silnik nie ma nic pary, ja nawet nie przekraczając 3,5k obrotów w tico wyprzedzam go spokojnie, a on ma gaz do dechy i ledwo przyspiesza.

    Z góry dziękuje za podpowiedzi.



  • -wiadomo- check engine świeci się non stop

    No to pierwsze co, to podłączyć pod komputer i zobaczyć czemu się świeci.
    To może być powodem braku przyspieszenia.

    I teraz teorie
    mechaników:
    -świece żarowe do
    wymiany

    Wykręcić i sprawdzić.


  • Użytkownik archiwalny

    Witam. Ogólnie
    uczestniczę na kąciku Daewoo Tico, ale znajomy prosił mnie o pomoc.
    Sprowadził sobie
    niedawno Astre II z silnikiem 2.0 DTI 101km przebieg ponoć 220k km
    -kontrolka świec
    żarowych się nie świeci (bezpieczniki sprawdzone) tak jak teraz jest chłodniej, to
    czasami pokręci i zapali, a innym razem zapali i zaraz zgaśnie. Maksymalnie do 4
    razy silnik stroi takie fochy.

    • mocy zero, nie
      przyspiesza prawie wcale, v-max okolo 120-130
      -wiadomo-
      I teraz teorie
      mechaników:
      -świece żarowe do
      wymiany
      -przewody
      przelewowe do wymiany (spalanie ma bardzo niskie jak na 2.0)
      -i standardowo:
      "Pan zostawi na dłużej to się zobaczy)
      Po mojemu to świece
      do wymiany bo na zimno jest kicha (chyba że jest jakiś bezpiecznik główny świec)
      przewody bym
      odrzucił, bo spalanie ma w normie i nie kopci
      interesuje mnie,
      czy przy Turbo nie ma jakiegoś sterowanego przez komputer zaworu, ten silnik nie ma
      nic pary, ja nawet nie przekraczając 3,5k obrotów w tico wyprzedzam go spokojnie, a
      on ma gaz do dechy i ledwo przyspiesza.
      Z góry dziękuje za
      podpowiedzi.

    Jest check więc pewnie przymulenie jest z powodu przejścia w tryb awaryjny=ograniczona moc



  • Jest check więc
    pewnie przymulenie jest z powodu przejścia w tryb awaryjny=ograniczona moc

    Cytaty tnij


  • Użytkownik archiwalny

    Proszę nie śmiejcie się tylko. Na oplach się nie znam wogóle. Czy możecie mi powiedzieć gdzie w tej Astrze są bezpieczniki?

    Kolega mnie ściemnił, bo wstyd mu było, że nie wie gdzie są...


  • Użytkownik archiwalny

    Proszę nie śmiejcie
    się tylko. Na oplach się nie znam wogóle. Czy możecie mi powiedzieć gdzie w tej
    Astrze są bezpieczniki?
    Kolega mnie
    ściemnił, bo wstyd mu było, że nie wie gdzie są...

    Są dwie:

    Cytat:

    Po lewej stronie kierownicy jest u dołu klapka schowka na drobiazgi. Należy ją otworzyć i monetą przekręcić cztery bolce trzymające ten schowek. Po wyjęciu schowka jest dostęp do płytki bezpiecznikowej, którą trzeba odchylić w celu sprawdzenia bezpieczników.

    -druga pod maską


  • Użytkownik archiwalny

    Ok Panowie jest teraz sprawa. Brakuje połowy bezpieczników, a ja nie mam instrukcji obsługi a z tych obrazków połowy nie wiem. Czy mógłby mi ktoś rozpisać skrzynkę bezpieczników, albo zapodać link do takiego obrazka z rozpisaniem. Z góry dziękuje.


  • Użytkownik archiwalny

    Ok Panowie jest
    teraz sprawa. Brakuje połowy bezpieczników, a ja nie mam instrukcji obsługi a z tych
    obrazków połowy nie wiem. Czy mógłby mi ktoś rozpisać skrzynkę bezpieczników, albo
    zapodać link do takiego obrazka z rozpisaniem. Z góry dziękuje.

    Poczytaj TU


  • Użytkownik archiwalny

    W tych silnikach są częste problemy z pompą wtryskową. Może ona siada?


  • Użytkownik archiwalny

    to nie teoretyzuj tylko zacznij od odczytania bledow - bedzie jasnosc



  • to nie teoretyzuj tylko zacznij od odczytania bledow - bedzie jasnosc

    Sądzisz, że od listopada problem jest nadal nierozwiązany


  • Użytkownik archiwalny

    Witam. Czy byłaby możliwość podania co było przyczyną tych niedomagań. Myślę, że po to jest forum by dzielić się wiedzą.


Log in to reply