[moje auto] Subaru Justy Husar


  • Użytkownik archiwalny

    Witam po raz drugi ,otwieram temacik poświęcony mojej justynie na prośbę wrzucam jeszcze kilka fotek z praca nad wydechem oraz filmik...





  • Użytkownik archiwalny

    po samym sprzecie widze, ze bedzie grubo dlubane chodz moge sie i mylic



  • po samym sprzecie
    widze, ze bedzie grubo dlubane chodz moge sie i mylic

    Od razu komplecik rozpórek pewnie wleci


  • Użytkownik archiwalny

    Dokładnie tak, kolega juz mi wlasnie wycina flansze na kielichy ;)) ,zrobie to napewno sie pochwałę


  • Użytkownik archiwalny

    ogolnie mam mało czasu żeby robić coś z justyną ale jako ze majówkę rozpocząłem od skasowania sarny przy 120km/h także cały przód do wymiany.przy okazji zamontuję kompresor
    podobno sarna się uśmiechała jak biła do justyka;D
    tak wiec wspomaganie leci w miejsce klimy a kompresor na górę:



  • podobno sarna się
    uśmiechała jak biła do justyka;D

    tak wiec
    wspomaganie leci w miejsce klimy a kompresor na górę

    Nie ma lipy!


  • Użytkownik archiwalny

    może lipy nie ma, ale będą osiągi jak w seryjnym GTi ... w końcu jeśli to M24 + 1.3 8V to pewnie będzie ok. 100KM w maxie. bo ten Eaton ładuje 0.2 bara ...


  • Użytkownik archiwalny

    Jaki przyrost mocy prognozujesz?
    Gdybyś mógł to przybliż temat montażu kompresora.
    Chętnie posłucham (tj. poczytam)...



  • Z wyglądu przypomina tego m62, mało dmucha a cieżkie toto


  • Użytkownik archiwalny

    przyjrzałem się dokładnie i jest to raczej M62 na 99% nawet wiem z czego m.in. montowany do Mercedesa SLK 230.
    Miało być M24 ... tak pisał właściciel wcześniej, wtedy już pamiętam że pytałem czemu właśnie on, a nie więksi bracia ...
    Nie wiem czy przy 0,5 bara coś się już nie posypie bo 8V jest po prostu krucha ... poza tym mało kto robi taką rzeźbę w tym silniku, nie mniej jednak sam jestem ciekaw jaki jest limit dla 1.3 8V Może dłubnę hobbystycznie swoje wyciągnięte 1.3 8V jak zacznę go rozkręcać w celu znalezienia przyczyny brania oleju. Do tej pory wiem że coś się sypnęło na 3 garze, pytanie tylko co



  • Pewnie tłok pękł


  • Użytkownik archiwalny

    BPX jest od wróżenia


  • Użytkownik archiwalny

    A wiec tak eaton to jak juz wczesniej koledzy zauważyli m62 smialo dmuchane 0.6 zależy jakie kolo utocze silnik i tak do wysadzenia bo tloki daje eabajowskie ycp pod vitare odprezajace kute korby juz mam potrzebuje jeszcze wal z gtika i najlepiej czapkę z gti lub baleno 16v mocy nie prognozuje ale fajnie czasem miec cos innego niz wszyscy i przetrzeć szlaki


  • Użytkownik archiwalny

    silnik i tak do wysadzenia bo tloki daje eabajowskie ycp pod vitare odprezajace kute
    korby juz mam potrzebuje jeszcze wal z gtika i najlepiej czapkę z gti lub baleno 16v

    korby też by ebay ?
    Wał z GTi jest na tablicy.

    mocy nie prognozuje ale fajnie czasem miec cos innego niz wszyscy i przetrzeć szlaki

    klima mówi definitywnie papa ?


  • Użytkownik archiwalny

    kilimy nigdy nie było, korby prisim ,wal widziałem ale narazie odpuszczę bo bardziej wolałbym cały silnik z wiązką i gratami;)


  • Użytkownik archiwalny

    kilimy nigdy nie
    było,

    szkoda

    korby prisim ,

    nie słyszałem, masz jakiś link do nich ?

    wal widziałem ale narazie odpuszczę bo bardziej wolałbym cały
    silnik z wiązką i gratami;)

    stoją 2 albo 3 na allejro ... ale też nie wiadomo jaki stan faktyczny ... ja bym szykował się na najgorsze, choć i tak jak idzie pod kompresor to full kapitalka.


  • Użytkownik archiwalny

    na allegro masz korby pod honde, prisim ale robią tez do innych aut, w tym do świstaka gti w cenie 1200zł lub na ebaju za tysiaka z śrubami arp tyle ze przesyłka 200zł niby ich wytrzymałość to 200km na cylinder wiec x4 to niezniszczalne co do silników z allegro ceny kosmiczne za dojechane motory a zależało by mi co by wału nie szlifować


  • Użytkownik archiwalny

    na allegro masz
    korby pod honde, prisim ale robią tez do innych aut, w tym do świstaka gti w cenie
    1200zł lub na ebaju za tysiaka z śrubami arp tyle ze przesyłka 200zł niby ich
    wytrzymałość to 200km na cylinder wiec x4 to niezniszczalne

    dzięki za info przyda się na przyszłość

    co do silników z allegro
    ceny kosmiczne za dojechane motory a zależało by mi co by wału nie szlifować

    niestety takie są realia ... co do szlifu wału, nominał bardzo ciężko znaleźć, wiem bo sam przerabiałem ten temat jakiś czas temu, a szlif + azotowanie i itp. to trzeba lekką ręką liczyć 1000 zł


  • Użytkownik archiwalny

    Śmiesznie to wygląda trochę - jakby kolega Huzar miał worek kasy i nie wiedział co z nią zrobić Wrzucić wal, głowice z GTI, mocne tłoki, chińskie korby, kompresor i będzie rakieta. Taka rakieta ze nawet nie zapali...
    Nie rozumiem trochę rozważań, bo o ile rozumiem obawy o korby i w tym przypadku te z GTI będą aż za nadto, to wał juz tak tragiczny nie jest (jak na ten silnik) i raczej skupił bym się na tym żeby to nie wywalilo uszczelki pod głowicą w trybie wyborczym...
    Moim zdaniem najprostsze rzeczy są juz opracowywane i kolega odbije się od ściany pod koniec roboty.


  • Użytkownik archiwalny

    Nie rozumiem trochę
    rozważań, bo o ile rozumiem obawy o korby i w tym przypadku te z GTI będą aż za
    nadto, to wał juz tak tragiczny nie jest (jak na ten silnik) i raczej skupił bym się
    na tym żeby to nie wywalilo uszczelki pod głowicą w trybie wyborczym...

    czyli w co zainwestować jak by ktoś chciał złożyć turbo lub kompresor ?

    Moim zdaniem
    najprostsze rzeczy są juz opracowywane i kolega odbije się od ściany pod koniec
    roboty.

    możesz rozwinąć myśl


Log in to reply