[moje auto] Swift mkIV zielony dziadkowóz Kowala
-
Witam wszystkich. Chciałem wam przedstawić mój nowy nabytek którym jest Suzuki Swift mkIV.
Jest to wersja 5D z silnikiem 1.0 z 99r..
Samochód nabyłem jako swój 2 (pierwszy to niezbyt udany zakup Twingo w gazie) od mojego dziadka.
Do zakupu zachęcił mnie fakt że nie ma gazu (złe wspomnienia po poprzednim) niska cena w końcu dla wnuczka i żę blacha i silnik są super zadbane.
Mój dziadek jako człowiek starej daty był by chory gdyby coś było nie tak w jego samochodzie więc blacha stan bdb i zabezpieczone podwozie specjalną miksturą.
Jednak jest pare spraw z którymi trzeba sie uporać.
Co chce zmienić:
-Sprężyny jak dodam zdjęcia zobaczycie dlaczego
-Kierownice już zakupiona czekam aż przyjdzie od zubrowaty
-Fotele od GTI/GS
-Alufelgi na następny sezon
A co naprawić:
-Nadmierny luz lewarka zmiany biegów
-Przeczyszczenie zaworu EGR
Co do zdjęć to będą jutro.
A co do samego swifta to samochodzik bardzo przyjazny litrowy silniczek na prawdę daję rade ale marzy mi się GTI
Pozdrawiam wszystkich z łodzi i zapraszam do dyskusji. -
Na motogiełdzie
masz dawcę. Tfu! Nie na motogiełdzie tylko "GTi na allegro".skąd wiesz że jeszcze jest
-
pozdrawiamy Łódź, jeśli chodzi o swifta to jakieś poważne zmiany czy tylko pierdółki?
-
No w końcu udało mi się strzelić 3 zdjęcia pod biedronką. Raczej nic grubego nie planuje takie delikatne zmiany. Już jedna doszła jest to kierownica która jutro wskoczy na swoje miejsce.
Oto foto niestety tylko z telefonu kolor jakiś taki wyszedł:
-
stoi jak koza zupełnie jak mój
-
Jaka dziwna lotka?!
może to jest ta opcjonalna do 5D ?
Fotele zmień, bo te
co masz to do jeżdżenia się nie nadają...nadają
P.S. Co to za
komiczna końcówka wydechu?rurex kosmitex
-
Rok jeździłem na tych zwykłych fotelach. Ujdą, choć wiadomo te z GTI wygodniejsze. Dalej gdzieś leżą w garażu a ja od czerwca się zbieram aby je wystawić
-
Końcówkę dziadek założył która jest bodajże od passata B3
Lotka seryjna jak mówiłem od kupna jeździli nimi tylko ludzie starej daty więc to raczej oryginał.
Fotele ujdą ale trzymanie na boki mają bajeczne
Na następny sezon na 100% dojdą felgi i jakieś sprężyny.
A stoi jak koza bo dziadek sobie tylne rozciągnął
A co do sprężyn ma ktoś jakieś porównanie serii z serią z GTI? -
Olej sprężyny z GTI, u BPX'a nie obniżyły praktycznie nic. Tu masz porównanie seria a Apexy -35mm:
Optymalne obniżenie. Przy oponach 175/50R15 nic nie trze ( a dzisiaj jechałem w 5 chłopa ). -
Jaki koszt by był mniej więcej takich sprężyn?
-
Ja dałem za nówki 390zł jak dobrze pamiętam.
-
A jak z twardością sprawa wygląda?
-
Zależało mi właśnie bardziej na twardości a wysokość serii może zostać ze względu na nasze kochane drogi ale dorzuci się stabilizator z przodu i już powinno być całkiem nieźle. Jest jeszcze czas trzeba czekać na dobrą ofertę to może i jeszcze gwint wleci
-
Zależało mi właśnie
bardziej na twardości a wysokość serii może zostać ze względu na nasze kochane drogiPo co Ci jeszcze twardziej niż w serii? Swift i tak ma wyjątkowo twardą zawiechę.
ale dorzuci się stabilizator z przodu i już powinno być całkiem nieźle.
Obecnie mam stabilizator i górną rozpórkę i dla mnie nadal mało.