[moje auto] Swift mkIV zielony dziadkowóz Kowala


  • Użytkownik archiwalny

    Witam wszystkich. Chciałem wam przedstawić mój nowy nabytek którym jest Suzuki Swift mkIV.
    Jest to wersja 5D z silnikiem 1.0 z 99r..
    Samochód nabyłem jako swój 2 (pierwszy to niezbyt udany zakup Twingo w gazie) od mojego dziadka.
    Do zakupu zachęcił mnie fakt że nie ma gazu (złe wspomnienia po poprzednim) niska cena w końcu dla wnuczka i żę blacha i silnik są super zadbane.
    Mój dziadek jako człowiek starej daty był by chory gdyby coś było nie tak w jego samochodzie więc blacha stan bdb i zabezpieczone podwozie specjalną miksturą.
    Jednak jest pare spraw z którymi trzeba sie uporać.
    Co chce zmienić:
    -Sprężyny jak dodam zdjęcia zobaczycie dlaczego
    -Kierownice już zakupiona czekam aż przyjdzie od zubrowaty
    -Fotele od GTI/GS
    -Alufelgi na następny sezon
    A co naprawić:
    -Nadmierny luz lewarka zmiany biegów
    -Przeczyszczenie zaworu EGR
    Co do zdjęć to będą jutro.
    A co do samego swifta to samochodzik bardzo przyjazny litrowy silniczek na prawdę daję rade ale marzy mi się GTI
    Pozdrawiam wszystkich z łodzi i zapraszam do dyskusji.



  • A co do samego
    swifta to samochodzik bardzo przyjazny litrowy silniczek na prawdę daję rade ale
    marzy mi się GTI

    Na motogiełdzie masz dawcę. Tfu! Nie na motogiełdzie tylko "GTi na allegro".


  • Użytkownik archiwalny

    Na motogiełdzie
    masz dawcę. Tfu! Nie na motogiełdzie tylko "GTi na allegro".

    skąd wiesz że jeszcze jest



  • skąd wiesz że
    jeszcze jest

    No to był...


  • Użytkownik archiwalny

    pozdrawiamy Łódź, jeśli chodzi o swifta to jakieś poważne zmiany czy tylko pierdółki?


  • Użytkownik archiwalny

    No w końcu udało mi się strzelić 3 zdjęcia pod biedronką. Raczej nic grubego nie planuje takie delikatne zmiany. Już jedna doszła jest to kierownica która jutro wskoczy na swoje miejsce.
    Oto foto niestety tylko z telefonu kolor jakiś taki wyszedł:




  • Oto foto niestety
    tylko z telefonu kolor jakiś taki wyszedł:

    I tak wszyscy wiemy jak wygląda w realu.

    Jaka dziwna lotka?!

    Fotele zmień, bo te co masz to do jeżdżenia się nie nadają...

    P.S. Co to za komiczna końcówka wydechu?


  • Użytkownik archiwalny

    stoi jak koza zupełnie jak mój


  • Użytkownik archiwalny

    Jaka dziwna lotka?!

    może to jest ta opcjonalna do 5D ?

    Fotele zmień, bo te
    co masz to do jeżdżenia się nie nadają...

    nadają

    P.S. Co to za
    komiczna końcówka wydechu?

    rurex kosmitex


  • Użytkownik archiwalny

    Rok jeździłem na tych zwykłych fotelach. Ujdą, choć wiadomo te z GTI wygodniejsze. Dalej gdzieś leżą w garażu a ja od czerwca się zbieram aby je wystawić


  • Użytkownik archiwalny

    Końcówkę dziadek założył która jest bodajże od passata B3
    Lotka seryjna jak mówiłem od kupna jeździli nimi tylko ludzie starej daty więc to raczej oryginał.
    Fotele ujdą ale trzymanie na boki mają bajeczne
    Na następny sezon na 100% dojdą felgi i jakieś sprężyny.
    A stoi jak koza bo dziadek sobie tylne rozciągnął
    A co do sprężyn ma ktoś jakieś porównanie serii z serią z GTI?


  • Użytkownik archiwalny

    Olej sprężyny z GTI, u BPX'a nie obniżyły praktycznie nic. Tu masz porównanie seria a Apexy -35mm:


    Optymalne obniżenie. Przy oponach 175/50R15 nic nie trze ( a dzisiaj jechałem w 5 chłopa ).


  • Użytkownik archiwalny

    Jaki koszt by był mniej więcej takich sprężyn?


  • Użytkownik archiwalny

    Ja dałem za nówki 390zł jak dobrze pamiętam.



  • nadają

    Nie no proszę Was chłopaki, bo ekran mi będziecie czyścić!



  • A co do sprężyn ma
    ktoś jakieś porównanie serii z serią z GTI?

    Jest mniej więcej tak jak pisał Krzemol.
    Tył siadł mi te 2 cm, ale przód praktycznie nic (choć ostatnio wydaje mi się, że coś tam siadło ).


  • Użytkownik archiwalny

    A jak z twardością sprawa wygląda?



  • A jak z twardością
    sprawa wygląda?

    Bez zmian.


  • Użytkownik archiwalny

    Zależało mi właśnie bardziej na twardości a wysokość serii może zostać ze względu na nasze kochane drogi ale dorzuci się stabilizator z przodu i już powinno być całkiem nieźle. Jest jeszcze czas trzeba czekać na dobrą ofertę to może i jeszcze gwint wleci



  • Zależało mi właśnie
    bardziej na twardości a wysokość serii może zostać ze względu na nasze kochane drogi

    Po co Ci jeszcze twardziej niż w serii? Swift i tak ma wyjątkowo twardą zawiechę.

    ale dorzuci się stabilizator z przodu i już powinno być całkiem nieźle.

    Obecnie mam stabilizator i górną rozpórkę i dla mnie nadal mało.


Log in to reply