Czy to dużo za spawany kolektor 4w2w1 do GTI ?
-
Mogę wziąć swój i pojechać do Ząbek, tam się zapytać ile za kopiały chce człowiek spawający wydechy zawodowo z nierdzewki, mam na stanie cuś takiego:
-
Mogę wziąć swój i
pojechać do Ząbek, tam się zapytać ile za kopiały chce człowiek spawający wydechy
zawodowo z nierdzewki, mam na stanie cuś takiego:
http://img714.imageshack.us/img714/4396/dsc00975m.jpgto jedź i sie dowiedz koniecznie ... zanim zaczne cos konkretnego działać.
-
ja zamówilbym dwie
sztuki
I kto to robi? bo z
USA kosztuje ok 850zl , lekko ponad 1000zł z wysyłkami
no właśnie bo dla scisłosci to ta kwota jest za sztuke a nie za dwa ... musze sprecyzować ogłoszenie . -
dowiadywałem się w kilku firmach właśnie o taki kolektor na zamówienie, najtaniej wyszło w Radomiu, bo 1300zł z montażem, mam maila jeszcze gdzieś w skrzynce.
Chętnie zamówiłbym coś takiego:
KLIK
Gdybyśmy wzięli 2 lub więcej koszty wysyłki (około 350zł) by się podzieliły, co Ty na to? -
poszukaj tego namiaru na radom jak byś mogł... a co do tego z linka to ja muszę mieć 4w2w1.. szukam momentu obrotowego.
-
poszukaj tego
namiaru na radom jak byś mogł... a co do tego z linka to ja muszę mieć 4w2w1..
szukam momentu obrotowego.mail:
Witam,
tak, robimy.
Do tego modelu, z montażem - ok. 1300zł.
Pozdrawiam, Andrzej Zasłonka
ZASTEC TUNING
www.zastec.pl
tel.: 725 69 71 29 -
Mam mozliwosć
zrobienia kolektora 4w2w1 i 4w1 w cenie 1400pln/szt .Czy to akceptowalna cena?
Pytam bo może ktoś
byłby chętny i by się zrobiło od razu więcej?Dość często się pojawiają kolektory Genie lub podobne na teamswift. Nawet z kosztami przesyłki zapłacisz mniej niż połowę tej ceny co podałeś
-
patrzyłem na australie i tam z przesyłka wychodzi duzo wiecej.. ale jakbys miał taki za połowe ceny to już dziś biore:)
-
Jak trafia się kolektor to niestety 4-1, koszt 200$ australijskich a do tego przesyłka 70, ja zawsze patrzę po teamswift oraz redlineGTi
-
ale mowa o używanych... sklepu z takimi cenami zapewne nie ma:) A czekać że może sie trafi albo nie... jak już potrzebny:)
-
Nie no tak, same używki, coś słyszałem że tylko wystarczy w ori kolektorze zmienić portki i już jest sporo lepiej, aczkolwiek to tylko moje domysły...
-
Nie no tak, same
używki, coś słyszałem że tylko wystarczy w ori kolektorze zmienić portki i już jest
sporo lepiej, aczkolwiek to tylko moje domysły...szkoda że tylko słyszałeś, ale jest to niesprawdzone/niepotwierdzone
-
szkoda że tylko
słyszałeś, ale jest to niesprawdzone/niepotwierdzonea czym w praktyce różni się 4:2:1 od 4:1?
-
Różni się diametralnie budową. 4-2-1 nastawiony jest na wzrost momentu obrotowego, szczególnie w dolnej partii prędkości obrotowych. 4-1 nastawiony jest na wzrost mocy maksymalnej, szczególnie w wyższych partiach prędkości obrotowych.
-
Różni się
diametralnie budową. 4-2-1 nastawiony jest na wzrost momentu obrotowego, szczególnie
w dolnej partii prędkości obrotowych. 4-1 nastawiony jest na wzrost mocy
maksymalnej, szczególnie w wyższych partiach prędkości obrotowych.tzn do zauważalnej poprawy mocy lepszy będzie 4:2:1? Bo będzie lepiej ciągnął z dołu, a 4:1 przy większych obrotach, tak?
-
można rzec ze 4w2w1 jest rajdowy a 4w1 wyścigowy w uproszczeniu oczywiście
-
można rzec ze
4w2w1 jest rajdowy a 4w1 wyścigowy w uproszczeniu oczywiściei jak z tym z radomia co podałem?
może hurtowo 2-3 by taniej policzyli ;> -
szukam jeszcze taniej
-
szukam jeszcze
taniejHubi to jak na gwałt i tanio, to tylko samoróbka ...
-
Różni się
diametralnie budową. 4-2-1 nastawiony jest na wzrost momentu obrotowego, szczególnie
w dolnej partii prędkości obrotowych. 4-1 nastawiony jest na wzrost mocy
maksymalnej, szczególnie w wyższych partiach prędkości obrotowych.w uproszczeniu:
moc=moment obrotowy * obroty * jakastam stała
ten sam moment ale w wiekszych obrotach da wieksza moc.
Wybor miedzy 4-2-1 a 4-1 w to jak wybor wzrostu 2 koni przy 5tys a , 10 koni przy 7tys.
oszukiwanie sie ze w tym silniku bedzie jakis "dół" jest złudneno to tak w uproszczeniu, ja tam wybieram 4 w 1